Maja Sever je optužila Brunu Kovačevića za korupciju: Evo što piše u demantiju tvrtke njegova prijatelja

Maja Sever je optužila Brunu Kovačevića za korupciju: Evo što piše u demantiju tvrtke njegova prijatelja

Tvrtka  Lead in entertainment  u vlasništvu Deana Radinovića reagirala je na objavu poznate HRT-ove novinarke Maje Sever u kojemu ona optužuje za korupciju Brunu Kovačevića, glavnog urednika programa HRT-a . Problematizirala je činjenicu što  Kovačević daje  poslove tvrtki koja je u vlasništvu njegovog prijatelja  Deana Radinovića. Demanti, koji u ime tvrtke Lead in entertainment potpisuje odvjetnik Mićo Ljubenko, prenosimo u cijelosti.

“Radi točnosti i istinitosti informiranja prenosimo Vam informacije koje su ispravne u ime naše stranke:

– Naša stranka proizvodi za HRT tri tjedne emisije magazinskog tipa – “Klub 7”, “Destinacija: Hrvatska” i “Auto Market”. U periodu od 2010. do 2015. godine producirane su emisije “Obrtnik-Partner” i “100% Poduzetnik” putem druge tvrtke istog vlasnika naše stranke.

– Emisija “Klub 7” je tjedni lifestyle magazin u trajanju od 52 minute. Trenutno je u trećoj sezoni emitiranja. Naša stranka je odabrana 2018. godine kao neovisna produkcijska kuća temeljem javnog poziva HRT-a.

– Emisija “Destinacija: Hrvatska” partnerski je projekt Hrvatske turističke zajednice i Hrvatske radiotelevizije. Ovdje naša stranka nije angažirana od strane HRT-a.

– Emisija “Auto Market” je sponzorirani program koji naša stranka producira već četvrtu godinu na način da emisiju isporučuje o svom trošku te dodatno zakupljuje marketinško vrijeme čime HRT ostvaruje prihode od marketinga.

– Ukupno u tri emisije angažirano je preko 50 suradnika kojima redovno podmiruje honorare, plaće i autorske ugovore. Dugova prema državi, dobavljačima ili medijskim kućama naša stranka nema.

– Vlasnik naše stranke g. Radinović nikad nije radio u sportskoj redakciji HRT-a nego je radio u odjelu marketinga. Bruno Kovačević mu nije bio šef”, stoji u demantiju.

Foto: Screenshot/HRT

 

Facebook Comments