Nesvakidašnja nesreća: Sudar tramvaja i bagera u Osijeku, sedmero završilo u bolnici – dobro je kako je moglo biti

Nesvakidašnja nesreća: Sudar tramvaja i bagera u Osijeku, sedmero završilo u bolnici – dobro je kako je moglo biti

Zasad je sedam ljudi primljeno u KBC Osijek nakon jutrošnjeg sudara tramvaja i bagera u osječkoj Ulici cara Hadrijana, doznaju 24sata. Prema prvim informacijama, imaju površinske i lake ozljede. Natukli su se nakon pada kad je bager svojom ‘žlicom’ ulovio tramvaj točno po sredini.

Kako doznajemo, sve se odvijalo za vrijeme trajanja radova sanacije tramvajske pruge u Osijeku. Obavlja ju tvrtka iz Zagreba, a radnici su upozoreni kako moraju paziti jer svakih sedam minuta prolazi jedan tramvaj. U trenutku nesreće bagerist se nalazio u rupi, tik do tračnica.

Ovog puta oštećen je jedan od starijih modela voznog parka GPP-a. U pomoć je stigao kamion s dizalicom koji ga je jedva odvojio.

– Još nismo ovo vidjeli, a nagledali smo se svega. Dobro je kako je moglo biti jer da je pao na cestu, bojim se da je moglo biti puno više i teže ozlijeđenih – kažu nam ljudi koji su se ondje zatekli.

Kako doznajemo, osječki tramvaji imaju kamere koje snimaju promet. Ako je bila u funkciji, pokazat će okolnosti same nesreće.

Očevid se nastavlja.

Podsjetimo, pri završetku su radovi na modernizaciji tramvajske mreže vrijedni oko 70 milijuna eura (točnije, projekt modernizacije tramvajske infrastrukture težak je 267 milijuna kuna, od čega je iz EU fondova gotovo 200 milijuna, a ostatak je najvećim dijelom osigurala Vlada RH).

U okviru tog projekta obnavlja se gotovo 10 kilometara tramvajskih tračnica, postavlja se 23 nova stajališta, a do kraja godine osječki gradski prijevoznik dobit će 10 novih niskopodnih tramvaja, od kojih prvi stiže već sljedeći mjesec, izvjestio je Dragan Vulin, zamjenik osječkog gradonačelnika.

– Zadovoljni smo što proizvodnja osječkog tramvaja ide planiranom dinamikom. Prvi na osječke ulice dolazi u ožujku ove godine, a ostalih devet će dolaziti tijekom 2025. godine. Novi tramvaji bit će sigurniji, udobniji i moderniji, čak šest metara duži nego što su ovi koji sada voze osječkim ulicama, te prilagođeni osobama s invaliditetom.

Vrijednost projekta je 25 milijuna eura, sve je financirano iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti – rekao je nedavno u prilici obilaska montažnih tramvajskih radova u tvrtci Končar gradonačelnik Ivan Radić.