Vrijede više od milijardu eura, probili se konačno i na Daleki istok – iznimno cijenimo tehničku izvrsnost hrvatske tvrtke

Vrijede više od milijardu eura, probili se konačno i na Daleki istok – iznimno cijenimo tehničku izvrsnost hrvatske tvrtke

Hrvatska kompanija Infobip uspjela je ostvariti i ulazak na japansko tržište. Iz Infobipa su na MWC sajmu u Barceloni objavili kako su sklopili važno partnerstvo s japanskom korporacijom NTT Com Online s ciljem pružanja podrške pokretanju višekanalne komunikacijske platforme u Japanu.

Zahvaljujući partnerstvu te će dvije tvrtke pružati inovativno komunikacijsko rješenje koje spaja usluge razmjene tekstualnih poruka i glasovnih poziva s tehnologijom komunikacijske platforme kao usluge (CPaaS) koja je prilagođena potrebama japanskog tržišta. Ova kompanija je u vlasništvu najveće japanske tvrtke NTT Corporation, prenosi Večernji list.

„S velikim uzbuđenjem predstavljamo platformu NTT CPaaS u suradnji s Infobipom. Iznimno cijenimo tehničku izvrsnost hrvatske tvrtke. NTT CPaaS komunikacijska je platforma izgrađena na tri različite razine vrhunskih usluga: iznimno pouzdanih rješenja za razmjenu tekstualnih poruka i glasovnih poziva pružatelja NTT Com Online, Infobipove prvoklasne tehnologije za komunikaciju putem aplikacija, te opsežne stručnosti tvrtke NTT Com Online na polju pružanja rješenja i podrške na japanskom tržištu. Predani smo osnaživanju tvrtki kako bi unaprijedile korisnička iskustva omogućavanjem jednostavne višekanalne komunikacije s krajnjim korisnicima putem platforme NTT CPaaS“, rekla je Yoshie Tsukamoto, predsjednica i glavna izvršna direktorica tvrtke NTT Com Online.

Koliko je ovo značajan projekt za Infobip svjedoči i izjava Silvija Kutića, glavnog izvršnog direktora tvrtke Infobip, koji je u Barceloni pred novinarima otkrio kako su dugo tražili ulaz u Japan.

– Čak sedam-osam godina smo pokušavali ući na japansko tržište, ali to je jako veliko i napredno tržište. Prije dvije godine smo se sreli s Yoshie Tsukamoto i tu je krenulo, njihova kompanija je najveća u Japanu, zapošljavaju 400.000 ljudi i imaju 70 milijuna mobilnih pretplatnika. Spajamo našu tehnologiju i našu globalnu ekspertizu s njihovom lokalnom ekspertizom i biznisom te od toga stvaramo uspješno partnerstvo. Vrlo smo sretni i uzbuđeni zbog ove suradnje i jako dobro surađujemo.

– Infobip ima visoke mogućnosti i visoku spremnost da nam pomognu s našim potrebama u lokaliziranom razvoju. Također, iznimno nam je važno što je je kultura u Infobopu vrlo slična našoj. Skromni smo i puno se radi, stvarno puno radimo, 24 sata dnevno da ispuno potrebe naših klijenata i opravdano njihovo povjerenje. I mogu reći da smo za sada vrlo sretni i zadovoljni suradnjom s Infobipom. Već imamo nove klijente zahvaljujući ovoj suradnji. Posjetila sam i njihove urede u Hrvatskoj, bila sam vrlo impresionirana, uredi su im veliki i otvoreni, poručila je Yoshie Tsukamoto. 

O tome kako su tekli pregovori s japanskom stranom Veselin Vuković iz Infobipa dodao je: “Ne bih ovo zvao pregovorima, nisu to bili pregovori. Jako mi se svidjela preciznost i točnost oko svakog koraka, o svemu smo vrlo otvoreno razgovarali. Imali smo jasnu komunikaciju u svakoj fazi s puno detalja i jasno se znalo što možemo, a što ne možemo. Ta transparentnost je rezultirala da smo pokrenuli ovaj projekt stvarno relativno brzo”, kaže Vuković.

S razvojem komunikacijskih potreba, i tvrtke i brendovi sve češće iziskuju inovativna rješenja kako bi poboljšali korisnički angažman i ispunili komunikacijske zahtjeve. Spomenuto partnerstvo spaja kvalitetu tekstualnih poruka i glasovnih poziva grupacije NTT, najvećeg japanskog pružatelja usluge slanja tekstualnih poruka, s Infobipovom vodećom tržišnom CPaaS tehnologijom. Rezultat su najsuvremenija višekanalna rješenja bez kodiranja i rješenje za korisnički angažman Moments, kao i platforma za generativnu umjetnu inteligenciju (GenAI) pod nazivom AI Hub. 

Zahvaljujući suradnji s grupacijom NTT hrvatski Infobip pruža podršku japanskom tržištu putem CPaaS platforme koja je lokalizirana zajedničkim naporima i pruža usluge te različite mogućnosti plaćanja na japanskom jeziku. Platforma je osmišljena kako bi se vrlo jednostavno uklopila u postojeće poslovne sustave i podržavala slučajeve upotrebe tekstualnih poruka i usluge glasovnih poziva koji su dio ponude tvrtke NTT Com Online njezinim korisnicima. Partnerstvo će omogućiti uvođenje novih kanala kao što su, primjerice, webRTC (internetska komunikacija u stvarnom vremenu), live chat i međunarodna razmjena tekstualnih poruka i glasovnih poziva na japansko tržište. Prema mišljenju analitičkih tvrtki poput Gartnera i Metrigyja, Infobip je svjetski predvodnik u području CPaaS-a. Osim toga, riječ je o pouzdanom partneru višenacionalnih korporacija kao što su, primjerice, Microsoft, Apple, Meta i Adobe, ili inovativne scaleup tvrtke Uber. 

„Zajedno s tvrtkom NTT Com Online na japansko tržište donosimo transformativna CPaaS rješenja, što će tvrtkama omogućiti da pruže višekanalna iskustva i na taj način poboljšaju korisnički angažman, potaknu inoviranje i prilagode komunikacijske potrebe koje se u povezanom svijetu neprestano razvijaju i mijenjaju. Uzbuđeni smo jer blisko surađujemo s tvrtkom NTT i svojom ekspertizom doprinosimo postavljanju novih standarda u području komunikacijske tehnologije. Radujemo se daljnjem zajedničkom iznalaženju rješenja i inoviranju jer na taj način tvrtkama pružamo vrijednost tijekom njihove digitalne transformacije“, dodao je Silvio Kutić, glavni izvršni direktor tvrtke Infobip.

Foto: Hina