Tim Marka Perkovića Thompsona objavio je detalje najvećeg koncerta u povijesti Hrvatske jer 5. srpnja na Hipodrom stiže oko pola milijuna ljudi. Trajat će najmanje dva i pol sata, na šanku od 2000 metara radit će 5 tisuća konobara, bit će postavljeno 2500 WC kabina i pisoari na 500 metara. Uz Hipodrom, bit će i 4 zone za obožavatelje, a sve će osiguravati 3 do 5 tisuća zaštitara. Za posjetitelje će se brinuti 50 do 80 medicinskih timova, postavit će se i mobilna bolnica.
Organizacijski tim poručio je da se koncert ne smatra događajem visokog rizika te da je za posjetitelje izrađena posebna aplikacija.
– Organizacijski tim je donio odluku da se razvije aplikacija koja će objediniti sve informacije i alate koji osiguravaju siguran dolazak u Zagreb, u koncertni prostor, neposrednu blizinu koncertnog prostora, brz i siguran ulazak, orijentaciju i snalaženje unutar koncertnog prostora i pronalazak svih potrebnih sadržaja, rekao je Ivan Ivkošić, programer, javlja HRT.
– Što se tiče tih redara, zaštitara, volontera koji će pomoći u organizaciji koncerta, njih će biti onoliko koliko ih treba biti. Postoji projekt u kojem je iscrtan Hipodrom i okolni prostori te sigurnosni stručnjaci crtaju male točkice gdje točno treba biti zaštitar, naglasio je Mirko Gudelj, direktor Infinite showa.
Organizacijski tim Marka Perkovića Thompsona istaknuo je u petak da koncert na Hipodromu 5. srpnja, za koji je prodano pola milijuna ulaznica, nije događaj visokog rizika, a sve koje dolaze na koncert pozvali su da preuzmu mobilnu aplikaciju koja će imati najvažnije informacije na jednom mjestu.
– Ovo nikako nije događaj visokog rizika. Sudjelovali smo u organizaciji koncerata u Imotskom i Dugopolju, uzmite slobodno statistike iz policijske uprave i izvucite zaključke. Ni policija niti mi to ne smatramo događajem visokog rizika. Svi koji dolaze na koncert dolaze u miru i žele uživati u glazbi, rekao je organizator koncerta Mirko Gudelj na konferenciji za medije.
Pripreme za organizaciju koncerta, do kojeg je ostalo još mjesec dana, počele su ujesen prošle godine. Sljedećeg će tjedna biti dostupna besplatna mobilna aplikacija, sa svim važnim kartama i informacijama.
Iz organizacijskog time mole sve posjetitelje da u njoj preuzmu ulaznice za koncert, kupljene preko sustava Entrio, te ispune upitnike što će im pomoći pri koordinaciji sa drugim službama.
– Aplikacija nam je jako bitna. Putem nje možemo saznati koliko ljudi dolazi iz kojeg pravca, npr. pravca A1 i u kojem vremenskom periodu. Kad imamo sve te detalje, onda možemo, u komunikaciji s Gradom Zagrebom, dalje planirati i dati preporuke za parking mjesta, na primjer, kazao je Gudelj.
Fizičke karte također će biti moguće prebaciti u digitalne putem spomenute aplikacije, koja će raditi i u “offline modu”.
– Unutra će biti interaktivna digitalna replika koncertnog prostora s detaljima visoke rezolucije, koja obuhvaća sve funkcionalne točke, ulaze, punktove za hranu i piće, sanitarne čvorove, evakuacijske izlaze, doslovno sve što se nalazi unutar tog prostora, napomenuo je Ivan Ivkošić, također organizator koncerta.
Organizatori obećavaju dovoljno zdravstvenog osoblja i zaštitara
Kada je riječ o zdravstvenom osoblju, bit će ih onoliko koliko je propisano pa standardima civilne zaštite, do 50 do 80 timova, rekao je menadžer Zdravko Barišić.
– Mobilne bolnice su najčešće primjenjiva varijanta, šatori Crvenog križa u koje se stavi 10, 20, 30 kreveta za onu pomoć koja se može ukazati, poput infuzije ili injekcije. Imat ćemo bolnicu i u jednom paviljonu na Velesajmu, zlu ne trebalo, naglasio je.
Resorna ministrica kaže – kada organizator iskaže potrebu za bilo čime, ako je to izvedivo, napravit će se. Građani ne trebaju biti zabrinuti, dodaje – zdravstvena skrb je prioritet, a ovo dodatna organizacija.
– To će ljudi raditi u svoje slobodno vrijeme, ne u redovno. Ja nemam nominirano ništa, ali ja apsolutno ne razmišljam da privatni organizator misli da će netko ikakvu uslugu pružiti besplatno. Bit će iskazane potrebe i bit će iskazana cijena za koju će netko to raditi, onaj tko bude želio, tko se osjeća dovoljno stabilno, ja vjerujem da će to radit, rekla je Irena Hrstić, ministrica zdravstva.
Na svim dosadašnjim Thompsonovim koncertima bilo je ukupno oko 2,5 milijuna ljudi, procjenjuje Barišić i nikakvih incidenata na njima nije bilo, dodaje.
– Onda imate jučer nekog stručnjaka za sigurnost koji ima kuglu babe Vange pa kaže da će biti padavica i smrtnih slučajeva. Ne znam čemu to i zašto. Molim sve medije ako objavljuju nešto ekskluzivno, neka to bude provjereno, činjenično i istinito, rekao je.
Organizatori napominju da će zaštitara također biti u dovoljnom broju.
– Imamo potpisane ugovore s tvrtkom Klemm security, oni će sigurno povući zaštitare iz svih dijelova Hrvatske, to je jedna od najvećih hrvatskih firmi. Imaju i dodatno osoblje, tako da to ne predstavlja njima nikakav problem, poručio je Gudelj.
Vlasnicima konja na Hipodromu ponuđeno je da životinje za vrijeme koncerta budu zbrinute u Samoboru, o trošku organizatora.
Što se tiče produkcijskih detalja, na Hipodromu će biti 1100 rasvjetnih tijela, 700 zvučnih kutija i 2150 kvadratnih metara LED ekrana, istaknuo je producent koncerta Branimir Mihaljević.
– U tom timu radi oko 150 ljudi, a njih 60 koji su specijalizirani za tu opremu dolazi iz Dubaija. Imat ćemo i show s dronovima, dok će koncert trajati sigurno dva i pol sata, poručio je Mihaljević.
#Marko Perković Thompson#Koncerti