Oglas se ne prikazuje na stranici
trenutni post: Nova mjera protiv 'šopinga' u inozemstvu: Prazan spremnik – nema izlaska iz države, ID: 152483
Oglas: nije lidl_4.4.2025. (55915)
Grupa oglasa: Pošta_grupamobitel (1671)
Uvjeti za posjetitelje
value: mobile
Pronađite rješenja u priručniku
Vožnja preko granice radi jeftinijeg goriva poznata je praksa među mnogim vozačima diljem Europe. No, u jednoj dalekoistočnoj državi odlučili su doskočiti toj navici, i to na vrlo originalan način. Naime, u Singapuru ne smijete napustiti državu sa spremnikom goriva koji nije pun, piše Autoklub.
Singapur je već godinama jedno od najskupljih mjesta na svijetu za vlasništvo automobila. Da biste uopće imali pravo kupiti vozilo, najprije morate platiti takozvani COE, certifikat o vlasništvu, koji stoji 70.000 eura. Zatim dolazi ARF, posebna pristojba na kupnju vozila, čiji se iznos temelji na vrijednosti automobila i može dosegnuti i do nevjerojatnih 320 posto. Dodajte tome visoke poreze i dodatne namete – i cijene običnih automobila se penju u nebesa.
Unatoč takvim cijenama, gorivo u Singapuru i dalje ima relativno “normalnu” cijenu, litra benzina stoji oko 1,90 eura, otprilike kao na skupljim tržištima u Europi. Problem nastaje u usporedbi sa susjednom Malezijom, gdje je litra samo 40 centi. Granica između dviju država lako je dostupna svim stanovnicima Singapura. Najudaljenija točka ove države udaljena je tek pedesetak kilometara od Malezije i mnogima je to bio savršen način da napune spremnik za sitniš, piše Autoklub
Ali Singapurci ne bi bili Singapurci da nisu uveli pravilo koje sve mijenja. Takozvano pravilo ‘Three-Quarter Tank Rule‘ propisuje da nijedno vozilo registrirano u Singapuru ne smije napustiti državu s rezervoarom napunjenim manje od 75 posto.
Pravilo vrijedi za automobile na benzin, dizel i komprimirani plin, a navodno se dosljedno provodi na graničnim prijelazima. Prekršiteljima prijeti kazna do 500 singapurskih dolara (oko 330 eura), a osim globe,moraju se vratiti i natočiti gorivo.
Na slici: Ilustracija