I to se dogodilo: Hrvatska tvrtka postala glavni sponzor talijanskog prvoligaša – tamo igra i jedan Hrvat

I to se dogodilo: Hrvatska tvrtka postala glavni sponzor talijanskog prvoligaša – tamo igra i jedan Hrvat

Hrvatska fintech kompanija Aircash službeno je postala glavni sponzor talijanskog nogometnog kluba Hellas Verone u sezoni Serie A 2025./26. Ovo partnerstvo predstavljeno je u petak pred talijanskim medijima u središnjici prvoligaša.

Na konferenciji za medije sudjelovali su izvršni predsjednik Hellas Verone Italo Zanzi, izvršni direktor Aircasha Hrvoje Ćosić te igrač kluba Domagoj Bradarić, koji je nazočio događaju. Izvršni predsjednik kluba istaknuo je zajedničke vrijednosti koje klub i tvrtka njeguju, prenosi Poslovni dnevnik.

„Danas je poseban dan za nas i ponosni smo što na dresu Hellas Verone možemo predstaviti Aircash kao našeg glavnog partnera. Aircash je inovativna, međunarodna fintech kompanija s jasnom vizijom i snažnom predanošću korisnicima. Dijelimo iste vrijednosti – autentičnost, inovaciju i strast prema sportu – te smo uvjereni da će ovo partnerstvo biti iznimno uspješno“, izjavio je izvršni predsjednik Hellas Verone, Italo Zanzi.

Aircash širi poslovanje u Italiji

Aircash je u kratkom vremenu izrastao u jednu od vodećih europskih platformi za digitalna plaćanja i transfere novca. Korisnicima omogućuje trenutačne transfere, sigurno online plaćanje te širok spektar usluga – od plaćanja računa, parkinga i javnog prijevoza, do kupovine ulaznica za sportske i glazbene događaje. Partnerstvo s talijanskim klubom, ističe izvršni direktor Ćosić, tek je početak rasta Aircasha na području Italije.

„Velika nam je čast biti dio obitelji Hellas Verona. Italija je jedno od ključnih tržišta za naš daljnji razvoj, a vjerujemo da je upravo Verona savršeno mjesto za početak. Želimo korisnicima nuditi rješenja koja će im olakšati svakodnevicu. Ovo partnerstvo je tek prvi korak u dugoročnom ulaganju na talijanskom tržištu“, istaknuo je izvršni direktor Aircasha, Hrvoje Ćosić.

Inovacije za korisnike

Jedna od glavnih misija Aircasha jest unaprijediti iskustvo korisnika kroz digitalna rješenja. Kompanija kontinuirano razvija usluge i tehnologije koje omogućuju jednostavnije plaćanje ulaznica, konzumacije unutar stadiona te drugih svakodnevnih potreba, uz dodatne pogodnosti i promocije.

„Naš DNA je fintech – spoj financija, tehnologije i inovacije. Želimo osluškivati potrebe korisnika i graditi rješenja koja će njihovo iskustvo podići na višu razinu. Uvjereni smo da će Verona biti polazišna točka za širenje naših rješenja na cijelu Italiju“, zaključio je Ćosić.

Foto: Hina