Dramatična objava Gordana Lauca: Pandemijski marketing je bacio svijet u kaos. Svi gubimo, a odabrani se bogate

Dramatična objava Gordana Lauca: Pandemijski marketing je bacio svijet u kaos. Svi gubimo, a odabrani se bogate

Gordan Lauc piše o tome kako Hrvatska troši enormne iznose na testiranja te da je većina tih testova nepotrebna.

“Naš odgovor na pandemiju do sada je Hrvatski državni proračun koštao preko 30 milijardi kuna, a sve nas zajedno kao društvo i puno, puno više.

Da smo na pandemiju odgovorili normalnim, poznatim i provjerenim metodama kao što je to napravila primjerice Švedska, imali bismo sada novca za liječenja tisuća malih Kiara, a i umiralo bi nam puno manje ljudi od ovog virusa.

Nažalost pandemijski marketing je gurnuo planetu u kaos u kojem svi gubimo, a mali broj “odabranih” se neshvatljivo bogati. Samo u Hrvatskoj svaki dan dajemo 7-10 milijuna kuna za PCR i antigenske testove.

Manje od 1% tih testova su za dijagnosticiranje bolesnih ljudi i imaju nekog smisla. Svi ostali testovi su čisto bacanje novaca, tj. prelijevanje novaca iz naših džepova u džepove onih koji odlučuju da se moramo testirati.

Da svega nekoliko dana prestanemo raditi te testove, imali bismo novca za izliječiti malu Kiaru i to ne bi morala biti vijest za naslovnicu novina. A SARS-CoV-2 virus se i onako širi praktično jednako testirali mi, ili ne”, ističe Lauc.

Foto: Hina