Teleskop ruši rekorde: U samo tjedan dana posjetilo nas je više od pola milijuna jedinstvenih korisnika

Teleskop ruši rekorde: U samo tjedan dana posjetilo nas je više od pola milijuna jedinstvenih korisnika

Portal Teleskop imao je nevjerojatnu čitanost u proteklih  tjedan dana kada nas je posjetilo više od pola milijuna jedinstvenih korisnika. Čitatelji su očito nagradili našu neovisnost, objektivnost i profesionalizam, ali  i hrabrost da se uhvatimo u koštac s problemima i pitanjima koje  izbjegavaju mainstream  mediji.

Nismo samo zapisničarski pratili  epidemiju koronavirusa i poslušno nabrajali ono što je  govorio Nacionalni krizni stožer, nego smo otvorili prostor i onima koji imaju kritički stav prema radu Vlade i ministru  Viliju Berošu. Jedan samo od rijetkih medija koji ima vrlo jasnu uređivačku politiku, ali koji se pritom ne boji  argumentiranih rasprava i otvaranja medijskog prostora za kontroverzne teme.

Stoga nije čudno da su u  ovom rekordnom  tjednu najčitaniji tekstovi bili o doktoru  Srećku Sladoljevu i liječnici  Lidiji Gajski koji su po našem sudu vrlo argumentirano  ukazali na  neke probleme i nelogičnosti oko pandemije  koronavirusa. Najčitaniji tekst  “Drukčiji pogled na koronavirus: Zašto poznati imunolog Srećko Sladoljev  sve ovo naziva  pandemijskim ludilom s predumišljajem”  pročitalo je  čak  176 000 čitatelja, što je brojka na  kojoj nam  mogu pozavidjeti i najčitaniji hrvatski portali. Možemo se pohvaliti da smo prvi objavili vijest da je premijer Andrej Plenković organizirao tajni sastanak s glavnim urednicima najutjecajnijih hrvatskih medija.

Posebno smo  ponosni na naše  kolumniste  Valerija Vrčeka i Trpimira Golužu koji su svojim originalnim pristupom i britkim stilom osvojili publiku. Njihove kolumne pročitalo je  60.000 čitatelja. Uspjeh naših kolumnista pokazuje da ozbiljnost, analitičnosti i zanimljivost  ne moraju nužno biti u koliziji.

Fantastičan rast čitanosti neće nas uljuljkati i zavarati. Jako dobro znamo što  trebamo  popraviti i promijeniti  kako bismo postali još bolji i zanimljiviji.  Nama  uspjeh nije došao preko noći i ne pada nam na pamet da se kockamo s povjerenjem  ovih pola milijuna čitatelja koji su  nas izabrali  na jako dinamičnom internetskom tržištu.