“Imam pitanje za nadležne, za one koji su vodili radove i za one koji upravljaju željezničkim kolodvorom. Jesu li dobili pitanja građana prije tjedan dana? Neki građani su izjavili da su slali upite i upozorili da je zgrada napukla, oštećena i što planiraju poduzeti. Očito je da nisu htjeli preuzeti odgovornost i sada gledamo posljedice loše politike, pogubne po život”, rekao je Miran Pogačar, novosadski aktivist, za N1 Srbija.
Dodao je i da se danas “nije dogodio ni incident ni tragedija” te da je ovo “zločin prema građanima Novog Sada i Srbije”.
MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI: LISTA SRAMA: Odvjetnik ima luksuzni hotel u Istri, a državi duguje više od 100 tisuća eura. Dug nije vratio ni Dino Drpić, bivši suprug Nives Celzijus
“Ovo je rezultat nedavne rekonstrukcije. Četiri godine je vlast SNS-a s kineskim izvođačima obnavljala ovaj kolodvor. Čak su dvaput otvarali ovu stanicu – Vučić s Orbanom iz promotivnih razloga 2022., pa su je brže-bolje zatvorili. Ove godine su rekli da je sve u redu, da je super stanica”, kaže Miran Pogačar, gradski vijećnik koalicije “Bravo”.
Dodao je da se radi o neviđenoj tragediji koja se dogodila u Novom Sadu.
“Stvarno smo svi pogođeni. Osjećamo bijes. Znamo tko je odgovoran, znamo tko su izvođači radova, tko je potpisao papire i tko se ovdje slikao i to ne jednom, nego dva puta. Ti ljudi bi trebali odgovarati, a ako ne danas, onda kada?”, pita se Pogačar.
Govori da su odgovorni ministri koji su se fotografirali na tom mjestu i koji su potpisali ugovore s kineskom tvrtkom.
MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI: Hrvati na računima drže skoro 40 milijardi eura: Evo tko su najveće štediše – nisu ni Zagrepčani, ni Splićani…
“Radovi su narušili statiku nadstrešnice. Neslužbeno doznajemo da su pojedinim mramornim pločama oblagali stupove tijekom rekonstrukcije i da je to narušilo statiku. Samo slijepac može reći da uzrok nisu bili radovi. Uvijek je krivac netko drugi, a ne oni koji su odgovorni, a to su ministri i izvođači. Sve je na papiru: Vučević, Vesić i Vučić zabranili su taj projekt da se ne zna koliko je novca potrošeno, jer taj podatak ne znamo. Ova nesreća i zločin će nas koštati puno, nema cijenu i to ne možemo platiti”, zaključuje Pogačar.
Podsjetimo, dio nadstrešnice kod Željezničkog kolodvora u Novom Sadu urušio oko 12 sati, poginulo je 14 osoba, a više od 30 ih je ozlijeđeno.
Na terenu su brojne ekipe Hitne pomoći, vatrogasna vozila i bageri koja pomažu ukloniti ruševine, pod kojima možda ima još tijela.
Urušila se nadstrešnica koja se nalazila iznad ulaznih vrata kolodvora.
Riječ je o zgradi koja je prvi put renovirana 2021. godine, a nakon par mjeseci je ponovno krenulo njeno renoviranje. Svečano je otvorena 5. srpnja ove godine.
inistar unutarnjih poslova Srbije Ivica Dačić izjavio je nakon informacije o 13 poginulih da broj žrtava više ne bi trebao rasti, ali nažalost – jest. Poginulo je 14 ljudi, a nije isključeno da brojka poraste jer se ruševine još uvijek uklanjaju.
Ovo je jako nezgodna situacija za Vučićevu vlast jer je sadašnji premijer Srbije Miloš Vučević bio dugogodišnji gradonačelnik Novog Sada.
Izvođač radova na rekonstrukciji željezničke stanice u Novom Sadu, čiji se dio u petak urušio zbog čega je, prema posljednjim inofrmacijama, poginulo 11 osoba, bio je kineski konzorcij CRIC&CCCC (“China Railway International Co.Ltd” i “China Communications Construction Company Ltd”). Tvrtka “Infrastruktura željeznice Srbije” dva sata nakon nesreće je priopćilo da nadstrešnica koja je pala nije bila predmet rekonstrukcije, već da je u okviru rekonstrukcije rađena “unutrašnjost stanice, krov i fasada iznad i ispod nadstrešnice”