Emil Tedeschi iznio teške optužbe: Možemo govoriti o prikrivenom vlasništvu

Emil Tedeschi iznio teške optužbe: Možemo govoriti o prikrivenom vlasništvu

Danas počinje emitirati novi radio u hrvatskom eteru TOP Radio koji je od Vijeća za elektroničke medije dobio županijsku koncesiju za Zagreb i okolicu i to onu slavnu 101 megaherz frekvenciju.

Ali osim novog radijskog programa kojeg ćemo moći čuti, dosad se o novom radiju čulo i više nego što bi njegov vlasnik Ivan Jurić Kaćunić vjerojatno želio. Jedni kažu da novi radio, odnosno Jurić Kaćunić, nije ispunio sve uvjete da bi dobio koncesiju i da se time stvara monopol na radijskom tržištu, javlja RTL.

Drugi kažu kako je riječ o prikrivenom vlasništvu iza kojeg je nekad stajao Miroslav Kutle a sada braća Pripuz.

Jedan od kandidata za dobivanje te frekvencije bio je i vlasnik Atlantic grupe Emil Tedeschi koji već ima jedan radio Yammat FM.   

“Smatramo da je riječ o zajedničkom djelovanju. Zajedničko djelovanje se dokazuje kroz zajedničke funkcije, a to su zajedničko računovodstvo, zajednička adresa, zajednički prodajni kanal, zajednička vlastita marketinška agencija za proizvodnju radio oglasa. Upravljanje žigovima odnosno intelektualnim vlasništvom sa jednog mjesta i zalaganje od strane vlasnika koji bi trebali biti u tržišnoj utakmici konkurenti, vlastite imovine za korist vlasnika tog radija. Atlantic Grupa je vlasnik Argete, Cedevite, Barcaffea, Donata, Smokija i tako dalje.

Da te žigove ima pod kontrolom i u vlasništvu naš konkurent recimo Pepsi CO, Coca Cola, Unilevel, Procto, Podravka ili netko peti. To je nezamislivo. Tako da i u medijskom svijetu i u radijskom nakladništvu ako jedan radio nakladnik ima u vlasništvu žig svojih konkurenata to ništa drugo ne znači nego da je riječ o zajedničkom djelovanju odnosno o kontroli svojih konkurenata.

Onda ne možemo govoriti o tome da ne postoji prikriveno vlasništvo ili zajedničko djelovanje između tih radijskih nakladnika. Tu je stvar eklatantna i bilo kakvo obrazloženje, a najmanje ono koje sam čitao u pisanim medijima ima ikakvo logično poslovno obrazloženje niti mislim da ga itko može dati”, kazao je Tedeschi za RTL Direkt.