Gordan Lauc o plaćenicima pandemijskog marketinga: Zašto se zalažu za opasne covid-propusnice?

Gordan Lauc o plaćenicima pandemijskog marketinga: Zašto se zalažu za opasne  covid-propusnice?

Znanstvenik Gordan Lauc ponovno je upozorio na plaćenike pandemijskog marketinga. Njegovu objavu prenosimo u cijelosti.

“U Hrvatskoj je 93% smrti od i sa sars-cov-2 bilo u populaciji iznad 60 godina. Od onih mlađih od 60 do sada je što cijepljeno, a što preboljelo negdje između dvije trećine i tri četvrtine. Dakle da sada doslovno sve mlađe od 60 godina cijepimo, smanjili bismo broj smrti za negdje oko 2%. Nije realno da će se baš svi cijepiti, dakle teorijski maksimum učinka svih tih prisila i ucjena može biti smanjenje broja umrlih od ovog virusa između 1% i 1,5%. Je li to da u nekom sljedećem periodu umjesto 100, umre 99 ljudi vrijedno svega onoga ružnog što takve ucjene i pritisci donose? Ja sam uvjeren da nije, posebice zato što će koraci potrebni za spašavanje tog jednog života koštati vjerojatno 10, ako ne i više života tijekom sljedećih nekoliko godina.

Cjepiva protiv sars-cov-2 su fantastično dostignuće znanosti i svatko tko želi smanjiti rizik teškog oblika bolesti bi se trebao cijepiti, no bilo kakve prisile, pritisci i slično su samo kontraproduktivni. Umjesto prisila i pritisaka na mlade i radno aktivne, država i sve njezine službe bi se trebale fokusirati na to da svakome starijem od 60 bude osobno ponuđeno cijepljenje i jako dobro objašnjeno zašto je to važno.

Cijepljenje mladih može donekle usporiti širenje virusa, no neće smanjiti ukupni broj zaraženih starijih, te stoga neće utjecati na smrtnost u starijoj populaciji.Ideja covid-propusnica koje cijepljenima daju ista prava kao onima koji imaju negativan test na SARS-CoV-2 je duboko pogrešna i opasna.

Cijepljena osoba je u najvećoj mjeri zaštićena od teškog oblika bolesti, no zapravo je razmjerno slabo zaštićena od zaraze i mogućnosti da virus proširi dalje , tako da je korištenje covid-propusnica kao motivacije za cijepljenje iznimno opasno i licemjerno. Za njihovo nametanje nema apsolutno nikakvog opravdanja i kad god čujem nekoga da se zalaže za tu mjeru zapitam se radi li se o plaćeniku, ili žrtvi pandemijskog marketinga. Treće opcije zapravo nema”, ističe Lauc.

Foto: Hina