Gordan Lauc: Pandemijski marketing nije uspio. Velika većina znanstvenika i stručnjaka želi se rukovati i grliti

Gordan Lauc: Pandemijski marketing nije uspio. Velika većina znanstvenika i stručnjaka želi se rukovati i grliti

Znanstvenik Gordan Lauc ponovno piše o pandemijskom marketingu.

“Pandemijski marketing koristi ogromne profite koje je nagomilao u pandemiji kako bi kroz medije pokušao progurati ideju da „znanost“ stoji iza raznih restrikcija i ograničenja.To je notorna laž.

Velika većina znanstvenika i stručnjaka misli da su razne protupandemijske „mjere“ potpuno besmislene i beskorisne. Oni koji ih javno zagovaraju su ili plaćeni lobisti, ili lakovjerne budale koji za malo medijske slave ponavljaju laži koje im je podmetnuo pandemijski marketing.

Ova slika vrlo jasno demonstrira što liječnici i znanstvenici misle o tome i nakon dvije godine pandemijske propagande. Na velikom kongresu kliničke onkologije (https://conferences.asco.org/am/attend) ponudili su sudionicima bedževe kojima će pokazati jesu li se voljni normalno rukovati i grliti (zeleno), samo se pozdravljati laktovima (žuto), ili držati distancu od dva metra i izbjegavati fizički kontakt…

Velika većina želi se rukovati i grliti, iako i dalje moraju imati masku dok ne jedu, ili piju, jer su obavezne na kongresu… Sve je to jedan veliki igrokaz”, ističe Lauc.

Foto: Hina