Postavljanjem tristotog paketomata Hrvatska pošta dovršila je mrežu svojega novog, „zelenog“ dostavnog kanala. Pošta je s postavljanjem paketomata počela prije dvije godine kako bi odgovorila na potrebe korisnika za pristupačnom i jednostavnom uslugom dostave paketa. Paketomati su danas dostupni diljem Hrvatske, uključujući i otoke Korčulu, Hvar, Brač, Pag, Vir, Krk i Lošinj, a nalaze se na frekventnim i lako dostupnim lokacijama do kojih se može doći pješice, biciklom ili javnim prijevozom, stoji u priopćenju Hrvatske pošte.
Korisnici svaki dan u tjednu, od 0 do 24 sata, mogu preuzimati i slati svoje pakete u vrijeme kada im najviše odgovara, a putem paketomata mogu i vratiti robu kupljenu u e-trgovinama. Za dostavu i otpremu pošiljaka brine se Paket24, usluga brze dostave Hrvatske pošte. Paket24 partner je najvažnijih globalnih i domaćih tvrtki, a na nove lokacije dostavlja i pošiljke naručene u brojnim hrvatskim i međunarodnim e-trgovinama. Ako je roba naručena u e-trgovini koja ne nudi paketomat kao mjesto isporuke, pošiljka se može naknadno preusmjeriti uz pomoć poveznice koju korisnik dobiva u elektroničkoj obavijesti.
Paketomati su uz električna vozila glavna okosnica Hrvatske pošte u razvijanju održivog poslovanja jer povećavaju postotak uručenja u prvom pokušaju, a dostavna vozila trebaju obići manje lokacija čime se smanjuje emisija stakleničkih plinova.
Sve lokacije paketomata mogu se provjeriti na internetskim stranicama Hrvatske pošte – https://www.posta.hr/interaktivna-karta-postanskih-ureda/6454?paketomat=1.
Foto: Hrvatska pošta