Hrvatski poučak! Nakon što je stjecao iskustvo kao ministar dao se u biznis i investira u turizam

Hrvatski poučak! Nakon što je stjecao iskustvo kao ministar dao se u biznis i investira u turizam

Rovinjski kamp Porton za koji tjedan otvara se u novom, luksuznom izdanju, zahvaljujući ulaganju od 3 milijuna eura u prvih 27 kućica. Ovo je tek početak ambiciozne investicije u koju ulazi tvrtka Porton Biondi, koju su prošle godine za razvoj kamping biznisa osnovali Daniel Benussi, vlasnik tvrtke Auto Benussi, te Ivan Vrdoljak, javnosti poznat kao bivši predsjednik HNS-a i ministar gospodarstva u Vladi Zorana Milanovića, piše Poslovni dnevnik, a prenosi tportal.

Rovinjski kamp smješten na lokaciji između centra grada i resorta Amarin od ove sezone poslovat će pod brendom Porton Nature Hideouts i promovira se kao novi i jedinstveni hrvatski koncept turističkog smještaja. Kampom će upravljati tvrtka Effectus Consulting, koja u portfelju kroz vlasništvo ili upravljanje ima još četiri kampa na Jadranu.

“Akviziciju kampa Porton realizirali smo u proljeće 2021. godine, glavni razlog bio je neiskorišten potencijal s obzirom na ondašnje stanje i kategorizaciju kampa. Najviše nas je privukla fenomenalna lokacija s predivnim pogledom na grad Rovinj udaljen nekoliko stotina metara od centra grada te predivna plaža odmah ispred samog kampa. Od same akvizicije započeli smo s izradom master plana uređenja koji ćemo realizirati u nekoliko faza od kojih je prva započela u jesen 2021.godine i trenutno smo u završnim radovima prije otvaranja. Želimo doprinijeti daljnjem razvoju kao i intenzivno raditi na proširenju turističke sezone”, kazao nam je Daniel Benussi.

Trenutno u portfelj tvrtke Porton Biondi ulazi samo kamp Porton u Rovinju, no Benussi ne isključuje mogućnost širenja i na druge atraktivne turističke projekte.

Investicija je vrijedna oko 3 milijuna eura, a u planu su i dodatna ulaganja. U ovoj sezoni u ponudi će biti 27 Porton Holiday Homes kućica s bazenom, što predstavlja oko 10 posto ukupnog smještajnog kapaciteta kampa. Taj udio planira se povećati na 100 posto kad investicijski ciklus bude završen, a u nekoj od idućih faza u planu je i izgradnja zajedničkog bazena, wellnessa i dječje igraonice. Ulaganja se odnose i na brend strategiju i izradu novog vizualnog identiteta, za što je bila zadužena agencija Bruketa&Žinić&Grey. 

Foto: Hina