Virtualna škola je nužno zlo: Učenici se žale da je komplicirano gradivo teško objasniti na daljinu

Virtualna škola je nužno zlo: Učenici se žale da je komplicirano gradivo teško objasniti na daljinu

Učenici već šesti tjedan nastavu prate od kuće, i to s pomoću virtualnih učionica. U četvrtak je Vlada izglasala odluku prema kojoj će se od 11. svibnja škole otvoriti za učenike razredne nastave i učenike koji imaju asistente u nastavi. Vlada je odlučila i da se matura piše od 8. do 29. lipnja. Što na to kažu učenici, ali i profesori?

Profesor geografije u Osnovnoj školi “Ivo Andrić” Dejan Nemčić kazao je da se učitelji trude koliko god mogu prenijeti znanje učenicima, javlja HRT.

– Učitelji prenose znanje kroz zadatke, snimanje videopriloga, ali i kroz razne kvizove, rekao je.

Barbara Pustahija, maturantica XIII. gimnazije, kazala je da se boji državne mature jer maturanti dobivaju mnogo zadataka putem virtualnih učionica. Zato se ne stignu pripremati za maturu.

Virtualna škola je nužno zlo: Učenici se žale da je komplicirano gradivo teško objasniti na daljinu, fotografija
Barbara Pustahija, maturantica XIII. gimnazije

Fabijan Junaci, učenik 2. razreda IV. gimnazije u Zagrebu, istaknuo je da problemi nastaju kad profesor prezentaciju pošalje virtualno jer je učenici moraju prepisati i jednostavno naučiti napamet.

– To ne može zamijeniti profesorovo predavanje, rekao je Fabijan.

Smatra da je dobro rješenje kada profesori videopozivom učenicima objasne gradivo. Dodao je da se o ovoj situaciji treba nešto pitati i učenike jer oni su ti koji snose posljedice.
Klara Pustahija, učenica 8. razreda OŠ Zapruđe, dodala je da je teže shvatiti zahtjevnije predmete.

– Djeca dobivaju znanje na ovakav način koliko god je to sada moguće, smatra Nemčić.

Istaknuo je da su se počele davati prve ocjene učenicima za ono što rade u virtualnoj nastavi. Dodao je da su učenici već početkom trećeg mjeseca imali dovoljan broj ocjena.

– Dodavanjem još jedne, dvije ili tri ocjene do kraja šestog mjeseca mislim da će biti dovoljne da zaključimo ocjene učenicima, rekao je.

Virtualna škola je nužno zlo: Učenici se žale da je komplicirano gradivo teško objasniti na daljinu, fotografija
Nika Ivče, učenica 1. razreda Škole za medicinske sestre

Nika Ivče, učenica 1. razreda Škole za medicinske sestre kazala je da joj je draža prava škola. Dodala je da je od ranog jutra pred računalom te radi zadatke koje su joj profesori poslali.

– Popodne naučim gradivo koje smo taj dan učili, rekla je.

Barbaru Pustahiju  osim mature, muči i nepravda, kako kaže, profesori ne znaju kada je tko poslao zadaću pa učenike okrivljuju za prepisivanje.

Profesor Nemčić je dodao da učitelji na virtualnom satu razrednika rješavaju probleme.

Klara Pustahija  je zabrinuta zbog toga što završava osmi razred, bliži se kraj godine i boji se da više neće vidjeti svoje profesore.

– Nedostaju nam druženja, nedostaje nam smijeh. Neke šale sa sata, dodao je Fabijan.

Profesor Nemčić govori da djeca šalju poruke da im nedostaju prijatelji iz razreda i škola na kakvu su naviknuli.

Naglasio je da su mnogi učitelji posljednjih dana organizirali virtualne satove razrednika kako bi se djeca barem na platformama mogla vidjeti licem u lice.

– Učenicima i svim učiteljima diljem hrvatskih škola poručio bih da izdrže i da će biti sve dobro. Da ne dramimo i ne stvaramo probleme zbog ocjenjivanja, poručio je Nemčić.

Kako će se održavati nastava za učenike razredne nastave, ali i kako će izgledati državna matura ove godine, reći će epidemiolozi jer – njihova će biti zadnja.

Foto: Dario Grzelj/Hina