Znanstvenik Gordan Lauc ponovno piše o pandemijskom marketingu.
“Pandemijski marketing je sve rizike cjepiva protiv COVID-19 dugo držao „pod tepihom“. Tj. Pfizerovo cjepivo je bilo „savršeno“, dok su samo „ona druga“ bila rizična i zabranjivana u pojedinim zemljama (što naravno nije imalo nikakve veze s milijardama uloženim u lobiranje).
U stručnim krugovima se od početka „šuškalo“ o ozbiljnim nuspojavama, no nitko se nije usudio izaći u javnost, jer bi ga mediji odmah proglasili antivakserom i brutalno cenzurirali. Na loncu koji kuha možete neko vrijeme držati pritisnut poklopac, no ne zauvijek.
U posljednje vrijeme izlazi sve više dokaza o rizicima i „savršenog“ cjepiva, a jedan od njih je i ovaj rad objavljen časopisu „Vaccines“.Ja sam veliki pobornik cijepljenja, no cijepljenje ima smisla ako s njime radite veću korist od štete. Za velike dijelove populacije (djeca, mladi, oni koji su već proboljeli COVID-19) ne postoje jasni dokazi da je tako kod cjepiva protiv COVID-19…
Nametanje cijepljenja tim segmentima populacije bilo je isključivo zbog profita i ukoliko ne identificiramo i ne kaznimo odgovorne, povjerenje u zdravstvo, znanost i državu bit će nepovratno narušeno za nekoliko generaciji”, ističe Gordan Lauc.
Foto: Hina