Lauc se ispričao svojim pratiteljima a onda osuo paljbu na “umirovljenu sponzorušu” Vlatku Pokos i “kupljenog” Zorana Šprajca

Lauc se  ispričao svojim pratiteljima a onda osuo paljbu na “umirovljenu sponzorušu” Vlatku Pokos i “kupljenog” Zorana Šprajca

Znanstvenik Gordan Lauc ispričao se svojim pratiteljima zato što je u posljednjih nekoliko postova vodio osobne obračune s nekim svojim kritičarima. Objasnio je i razloge zašto se spustio na tu razinu. I ovaj put je spočitnuo Zoranu Šprajcu uređenje vikendice na Mrežnici te neizravno prozvao, kako je kazao, “umirovljenu sponzorušu” Vlatku Pokos.

“Dopustite mi da vam se ispričam za nekoliko posljednjih objava na mojoj stranici koje su u biti osobni obračuni, a ne objektivno informiranje javnosti (zbog čega većina ljudi dolazi na moj FB „zid“). Svi koji me poznaju, ili prate moje javne nastupe u zadnjih godinu dana znaju da nisam konfliktna osoba i da se trudim u svakome prepoznati ono što dobro, a ignorirati ono što je loše.

Nažalost sada su me doslovno natjerali da uđem i u neke osobne sukobe.Dok su me donekle pristojno napadali pojedini znanstvenici to sam uglavnom ignorirao, no zadnjih dana pandemijski marketing u nedostatku bilo kakvih argumenata s kojima bi osporili moje stavove, a u panici što se gotovo tri četvrtine Hrvatske javnosti s tim stavovima slaže, sada uporno šalje umirovljene sponzoruše, nekakve aktiviste i novinare da me doslovno zasipaju javnim uvredama. Strategija je jednostavna, izokrenu nešto što sam rekao, pronađu nekog medijski interesantnog tko će dati izjavu koja se može protumačiti na različite načine i onda kroz naslove prenose poruke da sam ja seksist, homofob, kromanjonac iz pećine, nacionalist, šovinist i ne znam što sve ne, pokušavajući stvoriti dojam da me ne treba ozbiljno shvaćati. To je uhodana strategija koju su primijenili na brojnim mojim kolegama u svijetu koji su se usprotivili pandemijskom marketingu.

Na žalost jedino što mi tu ostaje na raspolaganju kao učinkovita strategija je uzvratiti udarac. Nekoga koga pandemijski marketing može kupiti za takvu vrstu napada na mene obično je već netko drugi „kupio“ u nekoj drugoj prilici, pa mi onda ljudi koji vide o čemu se radi šalju primjerice informacije o tome kako je neka umirovljena sponzoruša ostvarivala prihode, tko je platio uređenje jedne vikendice na Mrežnici i slične podatke koji nam onda pomažu da shvatimo odakle dolaze ti ničim izazvani agresivni napadi na mene.

Nadam se da razumijete i da ćete mi oprostiti još poneki post koji niti sam ne bih smatrao primjerenim u normalnim okolnostima, no u ovim suludim vremenima je to nažalost jedina učinkovita strategija za odvraćanje ružnih napada na mene koji su postali primarno oružje pandemijskog marketinga”, ističe Lauc

Facebook Comments