Agencija Millenijum promocija reagirala je na tekst koji je Teleskop prenio s portala Novosti. Reakciju prenosimo u cijelosti.
“Poštovani,
na portalu Teleskop 5. studenoga 2022. objavljen je članak pod nazivom „Analitičari na posebnom zadatku: Otvorite četvore oči kada na televiziji vidte Božu Skoku, Krešimira Macana i Ankicu Mamić“ u kojem se autor poziva na izvor Novosti, ali koji grafičkom opremom i komentarima predstavlja odgovornost portala Teleskop. U članku je izneseno nekoliko zlonamjernih, potpuno neistinitih te nepotpunih tvrdnji koje javnost dovode u zabludu, a na koje se očitujemo kako slijedi:
- Netočan je navod da je Millenium promocija u ožujku 2021., kad je dr.sc. Božo Skoko komentirao predizbornu kampanju za lokalne izbore u Gradu Zagrebu, imala „aktivne ugovore s Gradom Zagrebom“, čime se insinuira neprofesionalnost i navodni sukob interesa. Agencija u 2021. godini nije imala nikakve poslovne aktivnosti s Gradom Zagrebom, odnosno Zagrebačkim holdingom, niti je bila angažirana za bilo koga tijekom predizborne kampanje. Podsjećamo kako su citirane Skokine izjave izvučene iz konteksta i izgovorene više od dva mjeseca prije izbora, odnosno prije početka službene kampanje.
- Netočna je tvrdnja kako je „Millenium promocija dobila putem natječaja milijun i 800 tisuća kuna za izradu komunikacijske i digitalne strategije i slične obveze“. Točno je kako je Gradska plinara Zagreb – Opskrba d.o.o. 2018. provela postupak javne nabave i 2019. sklopila Okvirni sporazum za predmet nabave: „Izrada komunikacijske i digitalne strategije, komunikacijska potpora projektima i savjetovanje, digitalno oglašavanje i dizajn materijala“, s ugovarateljem Millenium promocija d.o.o. Prema tom okvirnom sporazumu maksimalna vrijednost predmeta nabave za period od dvije godine procijenjena je na 1,5 milijuna kn. Međutim, taj okvirni sporazum tek je djelomično konzumiran. Naime, u čl. 2. Okvirnog sporazuma propisano je kako isti ne obvezuje niti jednu stranu na sklapanje ugovora o javnoj nabavi, pa je sukladno njemu realizirano ukupno usluga u iznosu od 92 tisuće kn. U taj iznos uključen je niz aktivnosti vezanih uz izradu kreativnih rješenja, te digitalno i programatsko oglašavanje.
- Netočna je tvrdnja kako je Millenium promocija „zaradila enormne profite zahvaljujući administraciji pod vodstvom Bandića“. Činjenica je kako je vrijednost usluga Millenium promocije izvršenih prema Gradu Zagrebu u 2019. godini iznosila 9.750 kn (bez PDV-a). U 2021. i 2022. Millenium promocija nije imala nikakve poslovne aktivnosti s Gradom Zagrebom, odnosno Zagrebačkim holdingom. Tijekom proteklih deset godina, agencija je u poslovanju s Gradom Zagrebom, Zagrebačkim holdingom te spomenutom Gradskom plinarom realizirala ukupno 2 milijuna kn. Usporedbe radi, u ukupno ostvarenim prihodima Millenium promocije tijekom tog istog desetljeća, prihodi ostvareni u poslovanju s Gradom Zagrebom i povezanim društvima iznosili su 0,89%.
- Netočna je tvrdnja kako je agencija u posljednjih pet godina „uglavnom preko natječaja dobila 15 milijuna kuna vrijedne poslove samo iz centralnog proračuna“. Činjenica je kako je tijekom spomenutih pet godina poslovanja (2017. – 2021.) Millenium promocija ostvarila prihod na poslovima savjetovanja i odnosa s javnošću od strane korisnika centralnog proračuna u vrijednosti od 799 tisuća kn, a vrijednost usluga medijskog zakupa i event menadžmenta iznosila je 4, 97 milijuna kn, u što su uključeni i troškovi angažiranja vanjskih dobavljača. U tom petogodišnjem razdoblju ukupni poslovi Millenium promocije s korisnicima centralnog državnog proračuna čine samo 3,5% ukupnih prihoda. Dodamo li tome i suradnju s pravnim osobama kojima je država osnivač ili u njima ima većinski udio, udio u ostvarenim ukupnim prihodima Millenium promocije iz poslova PR-a iznosi 4,65%, udio u poslovima klasičnog i digitalnog zakupa medijskog prostora iznosi 5,36%, a udio produkcijskih usluga i event menadžmenta iznosi 4,44%.
- Netočna je tvrdnja kako je agencija od Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice „dobila milijunski tender“ koji se odnosi na izradu Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma. Činjenica je da je taj posao na međunarodnom natječaju dobio konzorcij konzultantskih tvrtki predvođenih španjolskom tvrtkom THR Asesores en turismo, hoteleria y recreacion, S.A. iz Barcelone, a Millenium promocija je manjinski partner tog konzorcija.
Radi potpunog i pravodobnog informiranja javnosti, a temeljem čl. 40. i 56. Zakona o medijima, traži se objava ovog ispravka na istom ili istovrijednom mjestu te na isti ili istovrijedan način na koji je bila objavljena i informacija na koju se ispravak odnosi, jer ćemo u protivnom sudskim putem ostvarivati svoja prava.
Vladimir Preselj, CEO”, ističe Millenium promocija.
Na slici: Božo Skoko, suvlasnik Millenium promocije
Foto: Hina