Nataša Tramišak i službeno kandidatkinja za županicu: Hvala svima 24.312 puta. To nam je veliki vjetar u leđa

Nataša Tramišak i službeno kandidatkinja za županicu: Hvala svima 24.312 puta. To nam je veliki vjetar u leđa

Nataša Tramišak danas je službeno predala kandidaturu za županicu Osječko-baranjske županije na nadolazećim lokalnim izborima u pratnji svoga tima, kandidatima za dožupane Osječko-baranjske županije Josipom Miletićem i Goranom Ivanovićem i kandidatima za županijsku skupštinu te koalicijskim partnerima Domovinskim pokretom, strankom Desno i Hrvatskom socijalno-liberalnom strankom, čiji će se članovi također naći na listi za županijsku skupštinu.

„Danas zajedno predajemo potpise za kandidaturu sa velikom vjerom u pobjedu na lokalnim izborima. Prije svega, želim zahvaliti svima koji su vrijedno radili na skupljanju potpisa za kandidaturu, svim našim volonterima, ali i 24.312 puta hvala svima onima koji su nam dali svoju podršku!“ – zahvalila se Tramišak te istaknula: „To nam je veliki vjetar u leđa i jedan dodatni motiv i poticaj da ovu kampanju odradimo onako kako smo i zamislili. Još jednom sve birače pozivam da izađu na izbore, da nam daju svoju podršku i da zajedno nastavimo razvijati našu Osječko-baranjsku županiju.“

Nataša Tramišak i službeno kandidatkinja za županicu: Hvala svima 24.312 puta. To nam je veliki vjetar u leđa, fotografija

Ovom prilikom saborska zastupnica i kandidatkinja za županicu Osječko-baranjske županije Nataša Tramišak najavila je kako će izborna kampanja koja slijedi biti ispunjena suradnjom i komunikacijom sa svim stanovnicima županije, nastavno na model kojim je vođena pretkampanja.

„Od svake općine, od svakog mjesta, od svakog sela do svakoga grada, susretat ćemo se i dalje sa svim našim mještanima, čuti što nam oni imaju za reći i poručiti te im predstaviti svoj izborni program.“ – rekla je Tramišak.

Dodala je kako će društvene mreže ostati važan alat u komunikaciji s građanima tijekom cijele kampanje.

„One su način da komuniciramo svoje poruke i svoje projekte i da predstavimo ono što radimo. Svakodnevno koristimo društvene mreže upravo radi tog razloga da bismo prezentirali ljudima gdje smo, što radimo, s kim komuniciramo i koje su nam teme u fokusu.“ – zaključila je Tramišak.