Ovo svakako morate vidjeti. Objavljena usporedba cijena u hrvatskom i njemačkom Mülleru, razlike su najblaže rečeno – bezobrazne

Ovo svakako morate vidjeti. Objavljena usporedba cijena u hrvatskom i njemačkom Mülleru, razlike su najblaže rečeno – bezobrazne

Upravo je objavljena infografika koja prikazuje razlike u cijenama pojedinih artikala u trgovinama Müllera u Hrvatskoj i Njemačkoj. Dosta proizvoda koje je Pixsell usporedio skuplji su u Hrvatskoj, a neki gotovo i 70%, prenosi Index.hr.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI: JAKO BAHATO i BEZOSJEĆAJNO: Belgijanac izbrisao našu Blanku. Zašto ona trpi ovakva javna poniženja?

Nivea gel za brijanje od 200 ml u Hrvatskoj je čak 60% skuplji nego u njemačkim trgovinama istog lanca. Još je veća razlika kod Nivea Men Fresh Active Deo sticka u pakiranju od 50 ml – taj je proizvod u Hrvatskoj skuplji čak 69%.

Značajna razlika vidljiva je i kod Oral-B Satin Tape konca za zube, koji je u Hrvatskoj skuplji za 68% nego u njemačkom Mülleru, dok je L’Oreal Elvital kura za obnavljanje obojene kose u pakiranju od 125 ml skuplja za 66% u hrvatskim Müller trgovinama.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI: PROFESOR VALERIJE VRČEK: Kakve su to naše škole? Pritisak na najmlađe postaje nepodnošljiv, pripremaju li se učenici za ‘kviskoteku’ ili za život?

Razlike su primjetne i kod pojedinih proizvoda za kućanstvo. Weisser Riese gel za pranje rublja u Hrvatskoj je skuplji za 57%, a sredstvo za pranje posuđa Pril Original Limette u pakiranju od 675 ml za 39%. Pojedini proizvodi za djecu također su skuplji – dječja hrana Hipp u Hrvatskoj je skuplja za 37%, a pakiranje od 22 komada pelena Pampers za 18%.

Skuplji su i pojedini prehrambeni proizvodi, posebno Merci čokoladni prutići od 250 grama, koji su u Mülleru u Hrvatskoj skuplji za 66%, Raffaello praline u pakiranju od 230 grama za 48%, dok je Ferrero Rocher u pakiranju od 200 grama skuplji za 46%.

Najmanje razlike u cijeni zabilježene su kod Alnaturinog maslinovog ulja u boci od 500 ml, koje je u Hrvatskoj skuplje za 6%, Dolce&Gabbana parfema Light Blue u pakiranju od 40 ml, koji je također skuplji za 6%, te igračke Burago Ferrari SF90 dječji autić, čija je cijena viša također za 6%.

Poslali smo upit Mülleru

U vezi s ovim razlikama u cijenama između Müllera u Njemačkoj i Hrvatskoj poslali smo upit ovom drogerijskom lancu u našoj zemlji. Njihov odgovor prenijet ćemo kada i ako stigne.

Foto: Hina