Samo u Donjoj Murvici kod Zadra: Kad ima vode račun za 2 mjeseca 60 eura, a kad je uglavnom nema – 102 eura

Samo u Donjoj Murvici kod Zadra: Kad ima vode račun za 2 mjeseca 60 eura, a kad je uglavnom nema – 102 eura

Ovo je katastrofa! Mi u srpnju i kolovozu nismo normalno vode imali 45 dana. Od tih 45 dana, osam dana nije bilo ni kapi, a ostalih 37 bi dolazila samo navečer iza 23 sata. Kad bi došla, bolje da i nije, jer je išla kap po kap niz slavinu. I nakon svega toga, zadarski Vodovod pošalje račun od 102,13 eura! Pa tko je tu lud?!, pita se Damir Surać – Šerif, stanovnik Donje Murvice, mjesta na samo par kilometara od Zadra koje je gotovo cijelo ljeto imalo velike probleme u vodoopskrbi.

Njegova kuća, kao i desetci drugih, nalazi se na uzvisini, a upravo su zbog brdašca imali i problema, za razliku od ostatka mjesta koji se nalazi u nižim dijelovima.

Šerif je ogorčen. Kaže, ne može vjerovati da je netko poslao ovakav račun kojeg je, zahvaljujući svojoj upornosti, uspio ipak smanjiti za deset posto.

– Išao sam na sastanak kod direktora. Oni tamo prebacuju lopticu na druge, pa su krive Hrvatske vode, pa načelnik, pa gradonačelnik. Nije me briga ko je kriv, ali ovo je sulud račun. Inače bi za dva mjeseca plaćao račun oko 60 eura, a ovo je sada 40 više. Nakon sastanka stigao mi je novi račun koji je umanjen za deset posto i sada moram platiti 92,73 eura, govori Šerif dodajući kako on nije jedini kojem je došao astronomski račun za mjesece kada vode nije bilo. U istoj situaciji su i njegovi susjedi koji su također imali problem s vodoopskrbom.

– To je bezobrazno! Upozoravao sam da sat vrti u prazno, a voda ne teče. Ne znam što napraviti, svi nešto izmišljaju pa je najlakše udarit na građane dok oni prebacuju ogovornost s jednog na druge. A za tih deset posto umanjenja, govore mi: “To je po potrošnji”. Kakvoj potrošnji ljudi moji kad ni ja, ni okolnih 30-ak kuća nismo imali vode! Tko je tu lud?!

Iz zadarskog Vodvoda govore kako se stanovnici mjesta koje su ovo ljeto imali problema s vodoopskrbom, mogu uložiti žalbu na račune.

– Potrošači bi trebali poslati upit na povjerenstvo za reklamacije. Povjerenstvo će zasebno proučiti svaki slučaj i vidjeti je li došlo do nekih pogreški, kazao je Zadarskom.hr Hrvoje Patrk, pomoćnik direktora Vodovoda Zadar, a prenosi Jutarnji list.

Foto: Hina