Svakodnevno se u svim industrijama pojavljuje trend koji promiče ekološku svijest te proizvodnju i korištenje ekološki prihvatljivih proizvoda. Ova svijest je potkrijepljena trenutnim ekološkim problemima i načinom na koji održivost pruža rješenje te zaštitu i očuvanje.
Stoga većina kupaca, klijenata i zaposlenika želi da njihova tvrtka bude ekološki i društveno svjesnija i etičnija. Kao tvrtka, želite li znati više o tome zašto postoji veća potražnja za promotivnim proizvodima koji štede vodu? Onda pročitajte članak “Sve što trebate znati o ekološkim promotivnim proizvodima koji štede vodu”, koji će odgovoriti na ovo pitanje i podijeliti uvid u ovu temu kao što je navedeno u nastavku.
- Zašto je održivo korištenje vode važno?
- Što su ekološki prihvatljivi promotivni proizvodi?
- Što je lažno zeleno oglašavanje (engl. Greenwashing) i zašto bi ga vaša tvrtka trebala izbjegavati?
- Ideje za ekološki prihvatljive promotivne proizvode koji štede vodu?
- Prednosti ekološki prihvatljivih proizvoda koji štede vodu za vašu tvrtku?
Zašto je održivo korištenje vode važno?
Voda je najveći prirodni resurs na zemlji, ali je samo 1/3 dostupna čovjeku. Trenutno, nažalost, opada kvaliteta i dostupnost vode zbog štetnog djelovanja koje je dovelo do negativnih posljedica, kao što su suša, krčenje šuma, toplinski val, klimatske promjene itd. Stoga je globalnu ekološku krizu potrebno ublažiti smanjenjem degradacije okoliša i zaštitom sustava za život. Ovdje se uglavnom radi o hrani, vodi i energiji. Održivo korištenje vode jedan je od glavnih čimbenika u ostvarenju ovih želja.
Ključna je za čovjeka. Zapravo je održivo korištenje vode čin koji proizlazi iz svjesnih i strateških napora čovjeka, koji je predan strateškim promjenama kako bi zaštitio prirodu, a istovremeno ublažio ekološke probleme i posljedice koje doživljavamo. Održivo korištenje vode znači da će, unatoč ekološkim izazovima, opskrba vodom ostati dosljedna i primjerna da zadovolji brojne potrebe čovjeka i ekosustava. To uključuje i održivo upravljanje vodama kako bi se zadovoljile potrebe sadašnjosti bez ugrožavanja kvalitete vode i kapaciteta za zadovoljavanje potreba buduće generacije.
Zbog različitih čovjekovih aktivnosti koje su narušile ekološki integritet i uzrokovale štetne učinke na ekosustav, održivo korištenje vode omogućuje dugoročno očuvanje kvalitete života ekosustava i kvalitete zdravlja ljudi. Također, pruža rješenje kroz učinkovito i holističko upravljanje vodnim resursima, moguće uz stratešku intervenciju pojedinaca, tvrtki, organizacija i vlade, kao što je promicanje ekološki prihvatljivih proizvoda, posebno ekoloških proizvoda koji štede vodu.
Što su ekološki prihvatljivi promotivni proizvodi?
Ekološki prihvatljivi proizvodi obično su izrađeni od održivih materijala ili obnovljivih izvora kako bi se promicalo ekološki prihvatljivo ponašanje i ekološka zaštita. Promotivni proizvodi su brendirani, prilagođeni po mjeri ili personalizirani logotipom, dizajnom ili drugim atributima kao što su boja, riječi, imena ili slike. Stoga su ekološki prihvatljivi promotivni proizvodi označeni kao ekološki prihvatljivi proizvodi i izrađeni od održivih materijala. To su, na primjer, održive tkanine, elektronički proizvodi, reciklirane čarape, reciklirane vrećice za kupovinu itd.
Ovi proizvodi mogu biti ekološki prihvatljivi za uštedu energije, vode, mogu se reciklirati ili višekratno koristiti, a mogu biti i društveno usklađeni ili biorazgradivi. Ekološki prihvatljivi pokloni za promociju izvrsni su kao poslovni pokloni za darivanje na zabavama, obljetnicama, izložbama, sajmovima, seminarima i poslovnim sastancima. Iako su ih tvrtke i brendovi u početku koristili za provođenje više ekoloških i društvenih etičkih radnji, brzo su otkrili koje prednosti mogu uživati primjenom takvih promotivnih taktika.
Ekološki prihvatljivi promotivni proizvodi tvrtke doprinose održivosti i smanjenju otpada. Oni mogu ostaviti pozitivan dojam na primatelje širenjem poruke da vam je stalo do njih i zemlje, a i da se s njima bavite kako biste doprinijeli svoju kvotu održivosti. Nadalje, stvaraju pozitivan imidž brenda i izvrsni su za izgradnju svijesti o brendu i u konačnici povećanje prodaje i profita.
Što je lažno zeleno oglašavanje (engl. Greenwashing) i zašto bi ga vaša tvrtka trebala izbjegavati?
Lažno zeleno oglašavanje je čin prijevare. Radi se o pružanju pogrešnih informacija ili stvaranju lažnog dojma o tome koliko su proizvodi tvrtke ili poslovanja ekološki prihvatljivi. Zapravo se radi o nepotvrđenim tvrdnjama ili pretjerivanjima tvrtke koja dovodi u zabludu potencijalne kupce i širu javnost, a pritom ostvaruje svoje marketinške ciljeve. Budući da je to uobičajena praksa u koju su neke tvrtke danas uključene, savjetujemo vam da je izbjegavate kako biste izbjegli surovu stvarnost i posljedice koje može donijeti vašoj tvrtki.
Lažno zeleno oglašavanje je ponašanje koje je proizašlo iz potražnje za ekološki prihvatljivim proizvodima, pružajući tvrtkama način da iskoriste te zahtjeve izražavajući da su njihovi proizvodi prirodniji ili održiviji. Iako je ovo učinkovita praksa za tvrtke koja se može brzo iskupiti, dugoročni učinci su vrlo štetni. Nažalost, te tvrtke obično nisu predane inicijativama „Green Earth“ i samo traže načine da zaobiđu zakone i povećaju svijest o brendu.
Kad ih uhvate, drastično gube prodaju. Kupci i klijenti koji otkriju da su tvrtke lagale obično svoje zabrinutosti dijele na društvenim mrežama, što može brzo prodrijeti u medije i upozoriti stare i potencijalne kupce na vašu prijevaru. Zauzvrat, ove tvrtke imaju tendenciju da izgube mnogo kupaca u kratkom vremenu, steknu negativan dojam o svom brendu i dožive značajan pad tržišnih udjela/dionica. Osim toga, mogu se suočiti s ozbiljnim problemima, kao što su tužbe javnosti, vlade ili saveznih organizacija, što rezultira padom ugleda tvrtke koji često nije lako prevladati.
Ideje za ekološki prihvatljive promotivne proizvode koji štede vodu?
Promotivni proizvodi koji štede vodu su brendirani proizvodi izrađeni od održivih materijala i “štede vodu” smanjenjem utjecaja na okoliš. Ovi ekološki prihvatljivi proizvodi izrađeni su od pamuka, bambusa, jute, vune, RPET-a i drugih materijala koji se mogu reciklirati ili ponovno koristiti kako bi se smanjila potrošnja plastike. Time se smanjuje proizvodnja plastike i onečišćenje, uglavnom onečišćenje vode u rijekama, jezerima, morima i oceanima. Tako se i štiti kvaliteta i količina pristupačne vode u ekosustavu. Na primjer, uštedi se oko 9 litara vode na 1 kilogram recikliranog pamuka, a oko 99% vode uštedi se proizvodnjom recikliranog poliestera.
Istraživanja su pokazala da je voda trenutno ključna tema u svijetu, od topljenja Arktika do sušnih regija, zajedno s toplinskim valovima. Također kažu da će do 2025. godine 50% svjetske populacije iskusiti nedostatak vode, što se odnosi na nedostatak pristupa sigurnoj, čistoj i dovoljnoj vodi za zadovoljavanje naših potreba. Stoga su ekološki prihvatljivi proizvodi koji štede vodu jedan od održivih promotivnih artikala u koje većina tvrtki ulaže kako bi stekla zadivljujuću prepoznatljivost brenda u ekološki osviještenom svijetu.
Kao tvrtka, ne biste trebali zanemariti kvalitetu i upotrebljivost prilikom odabira brendiranih promotivnih proizvoda ili poslovnih poklona. Izbjegavajte proizvode izrađene od nekvalitetnih materijala, koji nisu prikladni za korištenje i ne odgovaraju željama vašeg primatelja. Umjesto toga, odaberite izdržljive i kvalitetne proizvode koji su praktični i kreativni. Najvažnije je izbjeći lažno zeleno oglašavanje tako da svoje promotivne proizvode nabavite od tvrtki koje integriraju održivost u svoj proces razvoja proizvoda, odlučujući se za novorazvijene održive tkanine i druge sljedive proizvode koji štede vodu.
Trenutno postoji nova tehnologija pod nazivom “AWARE”, virtualna komponenta ugrađena u ove proizvode koja može potvrditi održivi sadržaj putem tehnologije praćenja što može potvrditi vaše tvrdnje o održivosti s tehnologijom blockchaina. Primjeri brendiranih proizvoda proizvedenih ovom tehnologijom uključuju promotivne majice, čarape, kape, kišobrane, pregače, bilježnice, kape, prostirke za piknik, boce za vodu, vrećice za kupnju, torbe na vezice, vrećice za smeće, torbe za prijenosna računala, rashladne torbe, tote torbe itd. Ovi proizvodi mogu biti izrađeni od raznih održivih materijala prožetih AWARE tehnologijom.
Prednosti ekološki prihvatljivih proizvoda koji štede vodu za vašu tvrtku?
Ekološki prihvatljivi proizvodi koji štede vodu profitabilna investicija su za vašu tvrtku i pomažu vam u postizanju ciljeva brendiranja, oglašavanja i marketinga. S njima možete podići moral zaposlenika jer se takvim darovanim proizvodima širi poruka da ih cijenite. Kao rezultat, povećava se i lojalnost brendu. Izvrsni su kao poslovni pokloni, jer vam nude način da poboljšate imidž svojeg brenda u pozitivnom svjetlu.
Pokloni za promociju pomažu vam da steknete lojalnost brendu kod vaših kupaca i klijenata izgradnjom emocionalne veze sa svojim primateljima. Vaše promotivne artikle ti primatelji obično dobro prihvaćaju i koriste u svom svakodnevnom životu. U početku ostavljate samo pozitivan dojam na njih, a kasnije taj osjećaj ostaje i prerasta u privrženost i povjerenje dok primatelji počnu podsvjesno povezivati vaš brend s održivošću. Zauzvrat, to povećava cjelokupnu percepciju proizvoda i kupnju.
Nadalje, ove vrste poklona nude jeftiniju taktiku oglašavanja za povećanje svijesti o brendu djelujući kao putujući panoi. S njima ćete iznijeti svoje mišljenje o društvenoj i ekološkoj odgovornosti, a ujedno ćete podijeliti poruku svog brenda, gdje god se bude poklon ili proizvod koristio ili bio viđen. Jedan promotivni artikal može privući nove kupce i klijente u sve širi doseg kroz kontinuirano oglašavanje.
Članak je pružio uvid u to zašto je održivo korištenje vode ključno, zašto bismo trebali ulagati u ekološki prihvatljive promotivne proizvode koji štede vodu te izbjegavati lažno zeleno oglašavanje. Stoga biste trebali kupiti ekološki prihvatljive proizvode spomenute u ovom članku, koji mogu donijeti prednosti brendiranja i druge nagrade u kojima vaša tvrtka može dugoročno uživati.