Thomas Bauer, marketinški stručnjak i pripadnik navijačke skupine Bad Blue Boysa, tvrdi da Tomislav Tomašević i njegovi možemovci namjerno stvaraju prometne guževe. Tako žele prisiliti građana da odustanu od vožnje automobilom po gradu. Njegovu objavu prenosimo u cijelosti.
“Baš jučer sam silom prilika moral ić nekaj obavit u ranojutarnjoj špici i onda vidim tekst po kojem je Zagreb prometno najstresniji grad u Europi. Potpuno je jasno da nakon 20 i kusur godina Bandićevog nerada i pljačke, di se u promet nije ulagalo skoro nikaj jer je tip bil seljačina bez ikakve vizije funkcioniranja velikog grada, sada imamo nekaj puno gore. Pa ovi namjerno sabotiraju automobilski promet!
MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI: Mirjana Hrga: Nemam djecu, ali imam pitanja. Zašto se skrivaju imena roditelja problematičnog učenika koji maltretira cijeli razred?
Znam da ovo zvuči kao neka teorija zavjere, ali to je samo zato kaj ne pratite politiku. Oni su to i najavili, oni to operativno na terenu i provode, njihovoj ideologiji su ljudi koji voze automobile neprijatelji. To kaj su te ideje u praksi pogubne za dobar dio zaposlenih ljudi koji ih hrani, njih ne zanima.
Pa nakon svih ekonomskih katastrofa, pomora od gladi i groznog zaostajanja socijalističkih zemalja, ta lijeva ekipa i dalje otvoreno propagira plansku privredu i socijalističko samoupravljanje. Da ih empirija interesira ne bi bili zeleni socijalisti.
No miceki, na to ste trebali mislit kad ste ih birali. Gledam sve te nervozne, zajapurene i nadrkane vozače oko mene i mislim si, koliko vas je zaokružilo Tomeka i Možemose? Sigurno dobar dio. Mene osobno to slabo tangira, ja na posel mogu i pješke ili s biciklom. Iako u zadnje vrijeme baš volim ić autom. Moj navijački buntovni gen mi podsvjesno nalaže da radim baš suprotno od onog kaj od mene traže vlastodršci.
Zapravo, ja se s njima u potpunosti slažem da automobilima nije mjesto u gradu. Zovite me Thomislav Tomašević. U New Yorku niti multimilijuneri nemaju auto. Ono kaj im ja zamjeram je da, nesposobni i smotani kakvi jesu, nisu u stanju makar nametnut temu, ak već ne napisat projekt, a kamoli nekaj pokrenut u smjeru izgradnje mreže ozbiljnog javnog prevoza. Novi tramvaji i nove tračnice u Novom Zagrebu, ne rješavaju niš. Bez postupne denivelacije cijele ili barem 90% tramvajske mreže, to je sve paljenje javne love”, ističe Thomas Bauer.