Uloga affiliate marketinga u rastu popularnosti online casina

Uloga affiliate marketinga u rastu popularnosti online casina

Partnerske stranice danas imaju veliku važnost pri promicanju popularnih hrvatskih internetskih kockarnica. Upravo zahvaljujući njima konstantno raste broj uključenih korisnika u casino zabavu.

Igre na sreću već više od pola stoljeća imaju svoje poklonike na našim prostorima. Sve je počelo prije pedesetak godina euforijom oko lota, a onda se nastavilo početkom novog milenija uzbuđenjem koje je vladalo zbog pojave sportskih kladionica.

Posljednjih godina igre na sreću su se iz poslovnica prebacile na Internet, a zahvaljujući tome veliku je popularnost stekao i online casino. Naime, najbolje casino igre odjednom su postale dostupne korisnicima u udobnosti vlastitog doma pa čak i putem mobitela, bez potrebe za dotjerivanjem radi odlaska u kockarnicu u sklopu nekog luksuznog hotela.

To se igračima itekako svidjelo, kao i bonusi koje su web stranice s casino igrama od samog početka nudile kao nagradu za registraciju. Zatim su se pojavile i izdašne jackpot nagrade, uz koje su neki sretni korisnici došli do isplata većih od milijun eura.

Sve je to dovelo do značajnog rasta interesa za ovim tipom zabave pa imamo već desetak licenciranih internetskih kockarnica u našoj zemlji. Kad je u pitanju najbolji online casino Hrvatska ima nekoliko brendova koji ostvaruju značajnu dobit, dok baš svi uključeni poslovni subjekti imaju promet u milijunima eura.

A do brojke od više od stotinu tisuća uključenih online casino igrača vjerojatno nikad ne bi došlo da nije bilo affiliate marketinga. Naime, upravo partnerske stranice domaćih kockarnica djeluju posebno motivirajuće na korisnike i zaslužne su što su se mnogi registrirali i započeli s igrom.

Što je casino affiliate marketing i kako funkcionira?

Affiliate marketing u Hrvatskoj još nazivamo partnerskim, odnosno pridruženim marketingom. U pitanju su stranice koje svojim korisnicima preporučuju linkove putem kojih se mogu registrirati ili nešto kupiti na nekoj sasvim drugoj web lokaciji. Pritom dobivaju proviziju u slučaju da korisnik zaista odluči koristiti preporučenu uslugu ili proizvod.

U svijetu online casina takve web stranice obično recenziraju ponudu igara u Hrvatskoj i daju svoje mišljenje u kojoj internetskoj kockarnici korisnik dobiva najviše za svoj novac. Pritom odmah nude priliku igraču registrirati se preko dostupnog linka i započeti s igrom. Ako se to dogodi casino će nagraditi partnersku stranicu koja mu je osigurala dolazak novog korisnika.

Iza partnerskih stranica stoje eksperti koji istražuju svaki segment casino zabave. Detaljno pišu o dostupnim bonusima za hrvatske igrače, pravilima igara pa i najboljim strategijama. Usput recenziraju aplikacije casina pa i ocjenjuju ljubaznost korisničke službe, kao i funkcionalnost metoda plaćanja. Također upozoravaju korisnike na nužnost odgovorne igre te im savjetuju kako zadržati kontrolu nad svojim ulaganjima.

Takve stranice kod igrača koji vole online casino izazivaju osjećaj poštovanja. S vremenom im počinju vjerovati pa upravo kod njih slijede link kako bi se registrirali u internetskim kockarnicama koje su im preporučene. To rezultira zaradom partnerske stranice, a i rastom broja uključenih igrača u casino zabavu pa i njihovom boljom edukacijom.

Koliko zarađuju partnerske stranice online casina?

Zarada partnerskih stranica obično je povezana s prvom uplatom igrača u nekom online casinu. Ako se to dogodi preko linka web stranice koja je preporučila kockarnicu, tada će vlasniku pripasti određena provizija. Iznosi variraju od casina do casina i ovise o ugovoru između dvije strane. Moguće je da će vlasniku partnerske stranice pripasti 10% iznosa prvog depozita korisnika pa čak i više od toga.

Koliko je korisnika odlučilo registrirati se u online casinu zbog preporuke partnerskih stranica, a koliko zahvaljujući oglasima na Internetu i na televiziji podatak je koji nije javan. Njime raspolaže svaka licencirana hrvatska internetska kockarnica i čuva ga za sebe.

Međutim, treba na kraju reći da još uvijek nisu sva hrvatska online casina prepoznala affiliate marketing kao vrijedno oruđe za dolazak do korisnika. Menadžeri nekih kockarnica smatraju da je provizija partnerima trošak koji im se ne isplati. Ipak, u praksi se pokazuje da oni koji koriste preporuke partnera značajno rastu posljednjih godina u Hrvatskoj. Zato bi ovaj tip marketinga mogao u budućnosti postati strategija na kojoj baš svi uključeni poslovni subjekti grade svoj put do vjerne baze aktivnih casino igrača.

Foto: Hina