Podravka i Kraš su početkom lipnja počeli poslovnu suradnju na tržištu Sjedinjenih Američkih Država, dodatno osnaživši suradnju kroz distribucijsko partnerstvo u kojem je Podravkino društvo Podravka USA Inc. preuzelo ulogu uvoznika i distributera Kraševih proizvoda na teritoriju SAD-a.
Prema priopćenju Podravke, ta je suradnja strateški iskorak u jačanju prisutnosti hrvatskih brendova na zahtjevnom američkom tržištu. Krašev bogati asortiman pridonijet će širenju i obogaćivanju portfelja Podravke USA, kako u segmentu etničke ponude tako i u sve snažnijem nastupu prema generalnoj potrošnji, stoji u priopćenju, prenosi Glas Slavonije.
MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI: SRAMOTA: Slom novinarske etike – doktore se razapinje, a ubojice štiti
Podravka i Kraš potvrđuju važnost povezivanja domaćih kompanija u internacionalnom poslovanju te doprinose jačanju konkurentnosti hrvatske prehrambene industrije na globalnom tržištu, istaknuto je.
Predsjednica Uprave Podravke Martina Dalić istaknula je da je suradnja s Krašem u distribuciji na američkom tržištu nastavak Podravkine strategije širenja i jačanja prisutnosti hrvatskih proizvoda u svijetu.
“Tijekom 2024. godine Podravka je zabilježila značajan rast prihoda u SAD-u te je naša namjera nastaviti plasirati svoje proizvode na tom tržištu, kao i pružati usluge distribucije za druge kompanije. Podravka i Kraš dijele zajedničke vrijednosti, dugu tradiciju i snažne brendove te vjerujem da ćemo ovom suradnjom dodatno osnažiti prepoznatljivost naših proizvoda među američkim potrošačima”, naglasila je Dalić.
Udruživanjem snaga na američkom tržištu zadovoljan je i predsjednik Uprave Kraša Tomislav Bagić, istaknuvši kako su Kraš i Podravka i kroz prethodne suradnje pokazali da zajedno postižu dobre rezultate.