Vučićevi ljudi pokušavaju zataškati uzroke velike tragedije: Nestala građevinska dozvola za rekonstrukciju kolodvora u Novom Sadu

Vučićevi ljudi pokušavaju zataškati uzroke velike tragedije: Nestala građevinska dozvola za rekonstrukciju kolodvora u Novom Sadu

Zoran Đajić, koji je do ožujka 2023. radio kao nadzornik na rekonstrukciji zgrade Željezničke stanice u Novom Sadu, rekao je da je noćas nestala građevinska dozvola za taj projekt iz Centralne evidencije objedinjene procedure (CEOP) na portalu Agencije za privredne registre (APR).

Đajić je u Novom danu N1 Srbije, između ostalog, rekao da nije istina ono što je ministar Vesić rekao da nadstrešnica na ulazu u kolodvor nije bila predmet radova, te da na dopise, koje je slao na brojne adrese, o tome da se ploče s pročelja zagrada moraju maknuti i da se mora vidjeti što je iza njih, nitko nije odgovorio. Dodao je i da postoji velik broj fotografija u videa koji to dokazuju.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI: LISTA SRAMA: Odvjetnik ima luksuzni hotel u Istri, a državi duguje više od 100 tisuća eura. Dug nije vratio ni Dino Drpić, bivši suprug Nives Celzijus

“Ako tražite građevinsku dozvolu za novosadsku željezničku stanicu, ona se večeras nije mogla naći, jer su neki vrijedni ljudi otišli i maknuli je”, rekao je Đajić.

Naglasio je da je građevinska dozvola javna isprava te da bi svi građani trebali imati uvid u nju.

“Kao građani Srbije morate imati uvid u taj dokument koji sadrži sve elemente izdanih lokacijskih uvjeta, građevinske dozvole, uporabne dozvole sa svom popratnom dokumentacijom za sve objekte u ovoj zemlji. To je zakonska obveza koju je naša Vlada preuzela prije deset-petnaest godina”, dodao je.

Potreseni otac stradalih djevojčica, Sare i Tine, komentirao je tragediju. “Nemam riječi kojima bih opisao ovu tugu i bol. Osjećam se užasno, nemoćno. Ovo su moje kćeri, ne mogu si pomoći. Ne znam ni kako stojim na nogama”, istaknuo je, prenosi Blic

Neovisni mediji i oporba pokrenuli su pitanje odgovornosti za nesreću, podsjećajući da je zgrada željezničkog kolodvora prvi put renovirana 2021., a nakon par mjeseci je ponovno krenulo renoviranje iste stanične zgrade, da bi bila otvorena 5. srpnja ove godine. Navodi se da je rekonstrukciju obavljala kineska kompanija, da je cijena cijelog projekta ostala tajna, a sam objekt je nekoliko puta svečano otvaran. Gradski vijećnik građanske koalicije “Bravo“ Miran Pogačar izjavio je da je to “zločin nad građanima Novog Sada“. Konzorcij kineskih firmi CRIC-CCCC priopćio je da betonska nadstrešnica željezničkog kolodvora koja se urušila u Novom Sadu nije bila predmet radova u okviru rekonstrukcije postaje, u skladu s odobrenom građevinskom dozvolom. To je ponovio i predsjednik Srbije Aleksandar Vučić koji je rekao da traži političku i kaznenu odgovornost za nesreću. “Znam samo da 60 godina tu nadstrešnicu nismo renovirali, kada smo sve renovirali, samo nju nismo, zašto – ne znam, netko će valjda pružiti odgovore“, naveo je Vučić i dodao da su posebno krivi oni što su projektirali i izvodili radove.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI: LISTA SRAMA: Odvjetnik ima luksuzni hotel u Istri, a državi duguje više od 100 tisuća eura. Dug nije vratio ni Dino Drpić, bivši suprug Nives Celzijus

Zavod za zaštitu spomenika kulture objavio je kako nije istina da nije izdao odobrenje za sanaciju nadstrešnice. Zavod je, pojašnjava, 21. listopada 2021. godine donio konzervatorske uvjete u kojima je utvrđen popis potrebnih mjera koje je potrebno provesti u pogledu očuvanje estetskih i kulturno-povijesnih vrijednosti objekta, prenosi Nova.rs.

Naslici: Inženjer Zoran Đajić

Foto: Screenshot