Gordan Lauc ponavlja: Hrvatska je u kandžama pandemijskog marketinga. Evo kako on djeluje

Gordan Lauc ponavlja: Hrvatska je u kandžama pandemijskog marketinga. Evo kako on djeluje

Gordan Lauc piše o lošem hrvatskom zdravstvenom sustavu i agresivnom pandemijskom marketingu.

“Podaci iz Ujedinjene Kraljevine vrlo jasno pokazuju kako su prethodno prebolijevanje i cijepljenje značajno umanjili opasnost koju predstavlja SARS-CoV-2 virus. U Hrvatskoj je razina zaštite vrlo slična, no smrtnost nam je ipak nešto lošija, jer smo zakazali u cijepljenju starijih od 80 godina i zaštiti bolničkih odjela od unosa virusa.

I jedno i drugo su posljedice lošeg rada našeg zdravstvenog sustava, koji je daleko od optimalnog. I prije pandemije smo znali da imamo jednu od najvećih stopa smrtnosti u Europi od raznih bolesti, pa nije iznenađujuće da je tako i sa COVID-19 te svoju nesposobnost da zaštitimo najstarije i bolesne naprosto moramo prihvatiti kao činjenicu.

To naravno ne znači da se ne trebamo truditi da to popravimo, tj. trebamo intenzivirati cijepljenje starijih od 80 (u kategoriji od 60 do 80 godina zapravo i nismo loši), a antigenskim testovima svih koji ulaze u bolnice i domove za starije štititi one koji su najranjiviji.

Nažalost mi umjesto da se fokusiramo na te najvažnije stvari, rasipamo resurse na beskorisno masovno testiranje (oko 4 milijuna kuna svaki dan samo za PCR testove plus još jako puno za preskupe antigenske testove za covid-potvrde), bespotrebne samoizolacije djece (zbog koje roditelji ne mogu raditi) i potpuno besmislene covid-potvrde.

Sve te mjere osmišljene su kao sredstvo koje je trebalo spriječiti preopterećenje zdravstvenog sustava, a sada kada znamo da nam zdravstveni sustav više neće i ne može biti preopterećen, te mjere na snazi održava samo pandemijski marketing koji na globalnoj razini ulaže doslovno milijarde u širenje straha, lobiranje političkih odluka, „edukaciju“ stručnjaka i slične akcije koje će osigurati da još jednu zimu ostvaruju milijarde i milijarde ekstra profita”, ističe Lauc.

Foto: Hina