U Kovačevićev klub dolazio i marketinški stručnjak koji je “volonterski” osmislio Milanovićevu kampanju

U Kovačevićev klub dolazio i marketinški stručnjak koji je “volonterski” osmislio Milanovićevu kampanju

Posjetitelji kluba Dragana Kovčevića  govorili su o nekakvom klubu Slavonaca, no tako nešto ne postoji u registru udruga. Kovačević je cijelu priču razvijao godinama i pokrenuo ju je 2006. pod nazivom Slavonska ravnica.

Radi se o udruzi za promicanje gospodarstvenih i kulturnih vrijednosti slavonskih krajeva ‘Slavonska ravnica’. Udruga je prestala postojati u lipnju 2019., a prvi predsjednik je bio Stanko Šarić, a posljednji Tonica Rajh. Šarić je član tamburaškog sastava Zlatni dukati, tj. Najbolji hrvatski tamburaši, dok je Tonica Rajh vezan uz više tvrtki kooperanata JANAF-a.

Upravo Rajh je navodno bio zadužen za osiguravanje prostitutki za povremena druženja koja je organizirao Kovačević, a obojica su dolazila i u klub u Slovenskoj ulici, piše Direktno.

No udruga Slavonska ravnica je u Registru udruga Ministarstva pravosuđa registrirana na jednoj drugoj adresi – zagrebačkoj Savskoj 10 – u prostorijama marketinških tvrtki u vlasništvu Borisa Maleševića. Na toj adresi sada su registrirane tvrtke Sinergie media, Designsystem i ranije Public image, koji je kasnije brisan.

Malešević je poznati dizajner i marketinški stručnjak koji je surađivao više godina s SDP-om, ali i HDZ-om i Milanom Bandićem. Na posljednjim predsjedničkim izborima volonterski je, kako tvrdi, osmislio Milanovićevu kampanju i izborni slogan ”predsjednik s karakterom”.

Neki poslovni partneri, ali i susjedi ističu kako se sve ovo što se događalo u famoznom klubu u Slovenskoj, događalo i ranije u Savskoj. I tamo su stanari viđali poznate osobe, Šarića, Kovačevića, izazovno odjevene mlade žene u sitnim satima…

Pitali smo stoga Maleševića kakve veze ima s Kovačevićem i je li možda novac kojeg je Kovačević skupljao bio namijenjen predsjedničkoj kampanji Zorana Milanovića, odnosno plaćanju Maleševića kako se neslužbeno govori u političkim krugovima?

Malešević, iako vičan komunikaciji s medijima, prvo je prekinuo telefonski razgovor, a potom se krenuo izmotavati.

”Ma što, ja sam tu nebitan. Nisam radio s JANAF-om”, bio je prvi odgovor Maleševića.

Nerado je priznao poznanstvo s Kovačevićem.

”Bio sam i u njegovu klubu u Slovenskoj, ali taj klub nema veze s klubom koji je 2011. bio u Savskoj 10. Taj se zvao Ravnica i predsjednik udruge Slavonaca je bio Stanko Šarić iz Zlatnih dukata, a ne Kovačević”, kazao je Malešević za portal Direktno.

Boris Malešević

Podsjetimo, Maleševićev Public image je za Hagenu, čiji je ravnatelj bio Dragan Kovačević, radio marketinšku i edukativnu kampanju prilikom uvođenja drugog mirovinskog stupa i mirovinske reforme.

Malešević pojašnjava kako nije u stvari 2002. radio za Kovačevićevu Hagenu, nego za Carana Corp., tvrtku iz SAD-a koja je u sklopu međunarodne podrške financirala edukaciju građana Republike Hrvatske.

Malešević naglašava kako nije radio za JANAF i ponavlja da je kampanju za Zorana Milanovića odradio volonterski kao fizička osoba, a ne njegova tvrtka i, tvrdi, nije primio nikakav novac.

Glasnogovornik Ureda predsjednika Nikola Jelić potvrdio je portalu Direktno kako je ”Malešević radio volonterski u predsjedničkoj kampanji, te kako ni JANAF ni Dragan Kovačević nisu donirali Milanovićevu kampanju što se može provjeriti i u izvještajima predanima Državnom izbornom povjerenstvu”.

Na upit jesu li posljednjih godina radili s Maleševićevim tvrtkama Michaela Julijana Vranješ, koordinatorica korporativnih komunikacija JANAF-a nam odgovara kako s ”obzirom da je u tijeku prethodni postupak nadležnih tijela te nije poznato što je sve predmet izvida, nisu u mogućnosti dati te podatke”.

Podsjetimo, Malešević se prije pola godine spominjao i kao jedan od hrvatskih masona, no sada je za portal Direktno to demantirao.

”Ja nisam mason, ali za Dragana Kovačevića nemam informacija je li član masonskog udruženja”, izjavio je Malešević.

Foto: Damir Senčar/Hina