Kad govorim o korona-maniji i korona fenomenu, dolazim do zaključka da nam se nameće novi globalni poredak, još jedan totalitarizam, koji sam nazvao ‘kovidijotski koronacizam’ – izjavio je, ekskluzivno za Bujicu, don Anđelko Kaćunko, poznati svećenik, novinar i bloger, koji je prostor za iznošenje svog mišljenja o epidemiji i utjecaju korone na Božić, od svih televizija, dobio jedino na Z1.
“Simbol novog poretka je maska,“ smatra don Kaćunko, koji se u studio Bujice javio uživo, telefonom iz Gacke, iz Kompolja kod Otočca, gdje je na službi u Župi sv. Stjepana prvomučenika – jer za dolazak u emisiju nije dobio propusnicu: “Čak je i famozni Đikić, bez obzira što jedan tjedan govori jedno, a drugi drugo, svojom izjavom osudio uvođenje propusnica i to nazvao velikom nepravdom prema ljudima.”
DON KAĆUNKO: “NISU LJUDI TUPCI!”
Od prvoga trenutka sam zapazio što se događa i apsolutno sam bio protiv zatvaranje, a posebno crkvi – napomenuo je don Kaćunko: – Bilo mi je sumnjivo zašto o korona krizi nema nikakve javne diskusije i nikakvog razgovora, u koji bi bili uključeni i znanstvenici koji drukčije misle. Zašto nema sučeljavanja nego je nametnuta samo jedna paradigma, kao čizma, koja je stala na sve nas, a svtako tko to ne prihvaća, biva kažnjen i odbačen.
“Zašto mnogi stručnjaci ne mogu doći u tzv. srednjostrujaške ili režimske medije,” zapitao se i konstatirao: “Blokada i cenzura, zar to nije znakovito?!”
Don Anđelko Kaćunko je u Bujici potvrdio da cenzura postoji i unutar Katoličke crkve, koja mnogim svećenicima ne dopušta iznošenje mišljenja o korona krizi, maskama i cijepljenju: – Apsolutno, tu nema nikakve dvojbe! Pogledajte najjače katoličke medije, svugdje jednako… S druge su strane ljudi, vjernici koji isto sve prate, kao i ja… Ipak, zaprepastio sam se u pozitivonom smislu, koliko su ljudi upućeni. Nisu ljudi tupci, nisu ovce! Mnogi su i razočarani, a neki ogorčeni ponašanjem takozvanog crkvenog vrha!
Nametanje samo jednog mišljenja o koroni, Kaćunko je nazvao ‘covidogmom’: – Korona nije samo medicinski fenomen, nego i tržišni, ekonomski, ideološki, ma čak se može reći i religijski!
SVEĆENIK PROTIV CIJEPLJENJA: “KRŠĆANI ČEKAJU CJEPIVO KAO NEŠTO SPASONOSNO, UMJESTO DA ČEKAJU ISUSA, KOJI JE JEDINI SPASITELJ!”
Kritičan je prema cjepivu, a posebno zbog objavljene informacije da se više od 50 posto zdravstvenih djelatnika ne želi cijepiti protiv korone: – To je još jedan veliki znak jer zdravstveni djelatnici su ipak u sve dobro upućeni ili bi to trebali biti…
“Kršćani čekaju cjepivo kao nešto spasonosno, umjesto da u vrijeme došašća čekaju Isusa i raduju mu se jer je on jedini Spasitelj,” napominje don Anđelko: “Neka nam otkriju koliko će farmaceutske kompanije zaraditi na svemu ovome! Taj strašni biznis razotkriva jednu psihološku platformu, koja je forsirana cijelo vrijeme i bila je most preko kojega će zaslijepljen narod, ustrašen i s dubokim, gotovo religijskim osjećajem povjerenja u epidemiologe, sam sebi masovno zavrnuti rukav i reći: Dajte nam više tu špricu!”
Jao onima koji su umjesto Spasitelja Isusa i slavlja njegova rođendana, svu svoju nadu i očekivanja, bez obzira u kakvim su okolnostima i situaciji, stavili na cjepivo – upozorava don Anđelko Kaćunko.
PORUKA ZA BOŽIĆ: “ONI KOJI NE VIDE, ONI SLUŠAJU!”
Komentirao je i oskrvnuće crkve Sv. Mati slobode na zagrebačkom Jarunu, nedjela koje su u predbožićno vrijeme počinili Šimun Cimerman i Mario Valentić: – To je jedna vrsta blasfemije i najobičnija provokacija! S potpuno krive strane, oni su odlučili upozoriti javnost na nešto, s čime Crkva nema nikakve veze…
Svim vjernicima u Domovini i iseljeništvu, don Kaćunko je poslao posebnu božićnu poruku: – Oni koji ne vide, oni slušaju. Svi trebaju više obratiti više pozornosti na živu riječ – jer poruka nije u slici, već je u riječima. I evanđelje na Božić je početak evanđelja po Ivanu; U početku bijaše riječ, riječ bijaše Bog i ta riječ je postala tijelo… Bog je postao čovjek kao svatko od nas. Kao don Anđelko, kao Velimir, što znači Maksimir Bujanec i svatko od nas! On se spustio u ljudsko da bi se mi mogli uzdići u božansko.
O epidemiji i zbunjujućim mjerama stožeraša, strahu i politizaciji korone, u studiju Bujice je govorila liječnica iz Slavonskog Broda, dr. Marija Škare.
“Na HRT-u gledamao kineski Božić, a nama ga pokušavaju ukrasti,“ rekla je ratna liječnica i Hrvatica prognana iz Zemuna, koja je živjela u Parizu i New Yorku, a tijekom rata je bila pripadnica 156. makarsko-vrgoračke brigade HV-a.
Foto:Tomislav Pavlek/Hina