Hrvatski glazbenik o fenomenu Aleksandre Prijović: Očito su mladi našli način kako ujediniti ustaše, partizane, četnike i normalne ljude

Hrvatski glazbenik o fenomenu Aleksandre Prijović: Očito su mladi našli način kako ujediniti ustaše, partizane, četnike i normalne ljude

Srpska zvijezda Aleksandra Prijović netko je za koga mnogi nikada nisu čuli. No, njen četvrti koncert zaredom u zagrebačkoj Areni rasprodan je doslovce u jednom danu. 

Mnogi se pitaju tko je žena koja je rasprodala četiri Arene i koji su njezini najslušaniji hitovi, dok s druge strane stoji činjenica da je rasprodan i četvrti koncert. Datumi njenog spektakla su 1., 2., 3. i 4. 12. a tko zna hoće li ih biti još.

Osim nje, u tijeku je prodaja karata i za četvrti koncert sarajevskog glazbenika Dina Merlina u Areni Zagreb koji će se održati 8., 9., 15. i 16. 12.

Za mišljenje o ovom fenomenu pjevačice Prijović upitali smo naše poznate glazbenike i kritičare. Mnogi od njih također prvi put čuju za nju. Evo što su nam komentirali: 

‘Iskreno, jučer su moj otac i brat spomenuli Aleksandru Prijović i da već treću Zagrebačku Arenu rasprodaje i tad sam u principu prvi put čuo za nju. Možda nisam najbolji primjer jer ja općenito ne pratim tu scenu. Sad sam išao poslušati. Otvorio sam neku baladu koja bi bila poprilično okej za pojmove Balkana i onda je krenulo turbo folk pjevanje i ugasio sam. Nisam nikad razumio što ljude privlači kod takvog pjevanja, ali očito sam u manjini, jer mi 99% toga danas nije jasno, pogotovo kod nas.’ – rekao nam je Dino Jelusić, naša internacionalna zvijezda, jedan od najboljih vokala u Hrvatskoj i novi član žirija showa The Voice, piše Slobodna Dalmacija.

‘Muziku ne možeš zabraniti ma koliko se ta cajka meni osobno gadila. Očito su mladi našli način kako ujediniti ustaše, partizane, četnike i normalne ljude,  pa su postali cajkaši. Sama Ceca je poručila hrvatskim cajkašima, da je znala ‘da će Hrvati pevati njezine pesme nikad ne bi propevala’. Toliko  o tome, sve je tu rečeno.’ komentirao nam je Jakša Kriletić Jordes, frontmen Daleke obale i saksofonist. 

Kolosalni uspjeh Alex Prijović s četiri rasprodane Arene je samo rezultat starohrvatske bontonske kulturološke floskule i pizdarije po kojoj je “o ukusima ne raspravlja” i činjenice da je konačno turbofolk zviznuo zašiljenu štiklu svim olinjalim i atrofiranim ‘wannabe rockerima’ zaspalim u vrijeme novog vala kad su bili zadnji put živi i kužili da je zadnji riff koji znaju odsvirala Nirvana na “Smells Like Teen Spirit”. Hvala vragu buđenje je stiglo konačno u obliku nove srpske Mice Trofrtaljke u novom ruhu, za koga je i predobro je, da bar rasproda cijeli tjedan pa da buđenje i zakucavanje bude kompletno. Svaka past Alex, bez ironije’ – komentirao nam je glazbeni i filmski kritičar, redatelj i scenarist Anđelo Jurkas.

Rasprodaje i Dino Merlin… Mislim da će Aleksandra imati i petu… To se tako zalomi. Voće iz tuđeg vrta je uvijek slađe’, komentirao nam je Tonči Huljić, najpoznatiji hrvatski hitmaker, skladatelj i glazbenik. 

Za ukus se brinu stručnjaci i kritičari, a za tržišnu ekonomiju publika kojoj treba dati pravo da konzumira ono što hoće. Osim toga, na tim koncertima neće zaraditi samo Alesandra Prijović i organizator, nego i dvorana, ljudi koji tamo rade, koji prodaju piće, a to i jest smisao slobodne tržišne ekonomije u kojoj navodno živimo.’ komentirao nam je Hrvoje Horvat, poznati glazbeni kritičar i novinar Večernjeg lista.

‘Šok koji je izazvala Aleksandra Prijović s tri rasprodane arene Zagreb, dodavši na listu i četvrti dan, malo je koga ostavio ravnodušnim. S druge pak strane, njezina popularnost u Hrvatskoj danas samo je dokaz koliko su radio stanice i općenito mediji izgubili kontakt s realnim stanjem na sceni. Kao prvo, radio stanice emitiraju više-manje istu glazbu već punih 30 i više godina (čast izuzecima) i nimalo ne prate što se doista događa na sceni. Pritom su formatirane radio stanice postale bankomati bez duše koje već po uhodanom sistemu emitiraju najveće hitove za koje oni znaju i misle da ih svi vole.

Paralelno publika živi jedan svoj drugi život, koristeći društvene mreže i razne digitalne platforme ne bi li došla do muzike koju stvarno voli i želi zbog čega ne čudi više desetaka milijuna pogleda gotovo svakog novog spota Aleksandre Prijović. Poput trap glazbe i aktualnih trap zvijezda koji gotovo u pravilu rasprodaju svoje nastupe u malim i velikim dvorana iako mediji još uvijek, i nakon više od deset godina popularnosti trapa širom svijeta, raspravljaju o trap sceni kao novom glazbenom žanru.

Tko je Aleksandra Prijović?

Rođena je u srpskom Somboru 22. rujna 1995. godine, a odrasla je u hrvatskom Belom Manastiru. Njezini roditelji Borka Mihajlović i Nedjeljko Prijović razveli su se kad je imala samo tri godine, a ona je nakon razvoda ostala živjeti s majkom u Hrvatskoj. 

Talent za glazbu je naslijedila od bake i majke Borke koje su, također, pjevačice. Od malih nogu je pjevala na priredbama i društvenim događanjima. Kada je imala samo 13 godina, snimila je dvije pjesme, ‘Majko‘ i ‘Boli svaka tvoja reč‘, a veliki uspjeh postigla je 2015. pjesmom ‘Za nas kasno je‘. 

Svoje prve glazbene korake na sceni ova srpska pop-folk pjevačica napravila je početkom 2013. kada je sudjelovala u natjecanju „Zvezde Granda” gdje je osvojila četvrto mjesto.

Osnovnu školu je završila u Belom Manastiru i bila je izvrstan učenik, a završila je samo tri razreda Druge srednje škole jer se fokusirala na karijeru. Aleksandra je u braku s posinkom Lepe Brene, Filipom Živojinovićem.

Par se vjenčao u lipnju 2018. godine, a u ožuljku sljedeće godine dobili su sina. Osim što su emotivni partneri, Filip je Aleksandrin suradnik i piše joj tekstove i glazbu za njezine pjesme. 

Foto: Instagram