Slavko Linić opravdava kriminal u Uljaniku: Ne vidi ništa sporno u tome što su brodovi prodavani ispod cijene

Slavko Linić opravdava kriminal u Uljaniku: Ne vidi ništa sporno u tome što su brodovi prodavani ispod cijene

Slavko Linić, Bivši potpredsjednik u Vladi Ivice Račana i ministar financija u Vladi Zorana Milanovića, ne vidi ništa sporno u tome što su se ispod cijene prodavali brodovi Uljanik plovidbi  u kojoj su  suvlasnici i neki bivši direktori Uljanika. Jednako tako  birao je riječi i kada je govorio o Danku Končaru koji se, kako sada stvari stoje,  želio dokopati nekretnina u Puli.

“Bježim od priča o kriminalu, to je za istražna tijela. Činjenica je da ako kasnite da vam je ugrožena likvidnost. Za mene je ogromno razočarenje što se događalo u Uljanik Grupi iza 2013. Dobili su ogromne novce za restrukturiranje 3. maja, a novce koristili za proizvodnju”, rekao je Slavko Linić za N1 televiziju.

Tvrdi da su potpore 2013. završile u 3. maju. “Prve dvije tranše su potrošene na restrukturiranje jer je trebalo zbrinuti ljude. Očito nakon toga kada je trebalo ići u modernizaciju, tada je dio sredstava iskorišten za pokriće gubitaka u Uljaniku”

Na pitanje zašto se nije kontrolirao novac, odgovara da su postojali programi koje je ponudila Uljanik grupa i po tom programu se isplaćivalo. “Što da rečem, smatram da se trebalo tako učiniti, kontrola je bila od strane nadležnog Ministarstva gospodarstva, ali ne mislim da je Uprava mogla jednostavno taj dio kontrolirati, postojali su izvještaji revizije, tokom godina se vidjelo da se ne koristi”.

Ne prihvaća priču da je Uljanik plovidba kupovala brodove ispod cijene. Sve priče o izvlačenju novca preko Uljanik plovidbe za njega ne postoje. Nije htio govoriti o uhićenjima.

O Končaru kaže da je dio Brodotrogira pretvorio u turističke kapacitete, a jedino mu ne ide brodogradilište kao dio grupe. “To samo po meni znači da se nije usudio naručivati brod koji je skuplji nego što bi ga mogao naplatiti i to je razlog zašto brodogradilište slabije radi i tu vidim razlog za traženje predstečajne nagodbe, ali i kao znak gašenja brodogradnje”