Škoro o razumijevanju Hrvata i Srba: Bolje bi se razumjeli da Milorad Pupovac od svega ne radi etnobiznis

Škoro o razumijevanju Hrvata i Srba: Bolje bi se razumjeli da Milorad Pupovac od svega ne radi etnobiznis

Predsjednički kandidat Miroslav Škoro reagirao je na plakate Srpskog narodnog  vijeća koje je glavne slogane tri najjača predsjednička kandidata prevelo na ćirilicu. Škorinu reakciju prenosimo u cijelosti.

“Milorad Pupovac prepisao je ćirilicom slogane troje predsjedničkih kandidata. Navodno, to radi u sklopu kampanje ‘Da se bolje razumijemo’. Hrvati i Srbi puno bi se bolje razumjeli da Milorad Pupovac od svega ne radi etnobiznis. Oglasni je prostor prilično skup (ja to dobro znam jer ga plaćam iz svog džepa) pa bi valjalo saznati otkud Plenkovićevom koalicijskom partneru novac za ovakvu rastrošnost”, napisao je Škoro.