Zajednička promotivna kampanja Hrvatske i Slovenije

Zajednička promotivna kampanja Hrvatske i Slovenije

Hrvatska turistička zajednica i Slovenska turistička organizacija pokrenule su zajedničku promotivnu kampanju „Naturally Yours – taste, feel, Love“, koja za cilj ima snažnije pozicioniranje Hrvatske i Slovenije kao atraktivnih cjelogodišnjih destinacija na velikom i važnom tržištu SAD-a. Riječ je o kampanji za koju je sredstva osigurala Europska komisija, a koja se dodjeljuju putem Europske putničke komisije (European Travel Commission – ETC), odnosno kroz program Co-branding of Promotional Campaigns.

Kampanja uključuje zajedničku podstranicu na službenom webu ETC-a VisitEurope.com, aktivnosti digitalnog oglašavanja u renomiranim američkim medijima Conde Nast Traveler i Wanderlust, kao i na njihovim pratećim platformama te profilima na društvenim mrežama. Kampanja predviđa i zasebnu YouTube kampanju za koju će se producirati zajednički promotivni video, dok je krajem godine kao završna aktivnost predviđena zajednička radionica s najvažnijim agentima i partnerima na američkom tržištu. 

Tržište SAD-a za hrvatski i slovenski turizam pokazalo kao najvažnije daleko tržište s kojeg ove dvije zemlje ostvaruju najviše dolazaka i noćenja. Tako je u Hrvatskoj, prema podacima sustava eVisitor, u dosadašnjem dijelu godine s tržišta SAD-a ostvareno preko 190 tisuća dolazaka i više od 503 tisuće noćenja što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 54 posto u dolascima i 34 posto u noćenjima, dok se do kraja godine očekuje premašivanje rezultata iz rekordne 2019. godine kada su Amerikanci u Hrvatskoj ostvarili preko 655 tisuća dolazaka i 1,8 milijuna noćenja. 

S druge strane, Amerikanci su u Sloveniji do travnja 2023. ostvarili gotovo 18 tisuća dolazaka i 43 tisuće noćenja, što predstavlja rast od 68 posto u dolascima te 62 posto u noćenjima, dok se do kraja godine očekuje postizanje istog ili ostvarenje još boljeg rezultata od onog iz rekordne 2019. godine kada je u Sloveniji zabilježeno gotovo 149 tisuća dolazaka i više od 323 tisuće noćenja američkih turista. 

Foto: Hina