Rasipanje: Država platila 1,4 milijuna kuna za spot koji je snimio Hrvoje Hribar

Rasipanje: Država platila 1,4 milijuna kuna za spot koji je snimio Hrvoje Hribar

Promotivni spot o Hrvatskoj, prikazan povjerenicima Europske komisije na početku njihovog sastanka s ministrima hrvatske Vlade u Nacionalnoj sveučilišnoj knjižnici, koštao je 1,4 milijun kuna. Spot prikazuje pripadnike različitih generacija hrvatskih građana koji crticama iz života, uz koktel fraza o postizanju ciljeva, ljubavi, inovacijama i djedovini, svjedoče o europskoj Hrvatskoj i ‘snažnoj Europi u svijetu punom izazova’. U posljednjem kadru, uspjeh hrvatskih nogometaša slavi se u luksuznom obiteljskom zdanju, kakvo bi si – uz europske povjerenike – mogli priuštiti samo hrvatski tajkun.

Povjerenici Europske komisije nagradili su taj trominutni, bezimeni spot pljeskom, nakon čega je premijer Andrej Plenković nastavio s obraćenjem sudionicima zajedničkog sastanka hrvatske vlade i EK-a, kojim je u petak i formalno obilježen početak hrvatskog predsjedanja Europskom unijom, javlja Tportal.

Odluka o izradi spota donesena je na temelju sporazuma između Hrvatske turističke zajednice, Ministarstva turizma i Ministarstva vanjskih i europskih poslova kojim je određeno kako će HTZ tijekom predsjedanja, a s obzirom na pojačanu aktivnost, u suradnji s državnim tijelima provoditi razne marketinške i druge aktivnosti koje mogu biti korisne za promociju Hrvatske, izvijestio je za tportal Sanjin Soldatić, voditelj Službe za komunikacije i kulturne aktivnosti MVEP-ovog Tajništva Predsjedanja RH Vijećem EU 2020.

Natječaja za izradu spota nije bilo zato jer se, kako tumače iz MVEP-a, radi o autorskom djelu za koje je predviđeno izuzeće od nabave.

Za izbor navedene agencije HTZ se odlučio na temelju referenci i prethodne uspješne suradnje, s tim da su stručne službe HTZ-a kontinuirano pratile snimanje i montažu materijala. Iz MVEP-a, nadalje, promoviraju autore promo spota, navodeći da je ‘Imago Ogilvy izrastao u vodeću hrvatsku agenciju koja je jedina osvojila prestižnu nagradu u Cannesu i nagradu Euro Effie Award, dvije najrelevantnije nagrade u svijetu marketinga, a iza produkcijske kuće Riba Ribi Grize Rep d.o.o. stoje vrlo uspješni projekti i kampanje kao što su Ode to Joy – film u čast pristupanja Hrvatske u EU; Wonderful Istria; Croatia Full of Life – prva video i foto kampanja s tada novim komunikacijskim konceptom hrvatskog turizma ‘Full of life”.

Inače, promotivni spot ‘Ambasadori hrvatskog turizma’, nastao na HTZ-ovoj platformi ‘Croatia Full of Life’ i ovjenčan prestižnom nagradom ‘Travel Video Awards’ u kategoriji ‘Best Video by a Tourism Organization’, koštao je 700.000 kuna – dvostruko manje od spota za hrvatsko predsjedanje Vijećem EU-a s cijenom od 1.390.568,83 kuna.

Foto: Lana Slivar Dominić/Hina