U Zadru je organiziran koncert popularne britanske pjevačice Rite Ore. Reći da je koncert bio potpuni debakl ne dočarava što se zapravo dogodilo. Međutim, organizator stvari vidi drugačije, prenosi Jutarnji list.
Krenimo redom. Najavljeni jednosatni koncert je zapravo trajao 50 minuta, a popularna britanska pjevačica je na pozornici, zbog dvije pauze, bila još manje vremena. Na početku treće pjesme otkazao je mikrofon, a glas je nastavio izlaziti s razglasa, pa su svi u dvorani shvatili da pjeva na matricu.
Od 30 najavljenih plesača u pratećoj skupini bilo je prisutno samo šest, uz svega troje glazbenika na pozornici (gitara, klavijature i perkusije).
Da je podbacila i promocija, govori činjenica da su se sponzorske VIP karte na Njuškalu prodavale ze 100 kuna.
Koncert se nije proslavio ni prodajom karata. Od 8 do 9 tisuća slobodnih mjesta, prodano je 4.5 tisuće ulaznica. Prema izvorima Jutarnjeg lista, organizacija koncerta je koštala tri i pol milijuna kuna.
Međutim, najviše čudii izjava organizatora i idejnog začetnika koncerta. Mario Palek, direktor zadarske Turističke zajednice, neposredno nakon koncerta je izjavio da je riječ “o velikom i spektakularnom koncertu za kakav je Zadar spreman.”
“Kao što se moglo vidjeti i doživjeti, riječ je o iznimno visokoj produkciji, a nastup Rite Ore u Zadru ujedno je i velika turistička promocija ne samo grada nego i cijele Hrvatske. Odrađen je odličan posao i zahvaljujem svima koji su u njemu sudjelovali kako bi se koncert uspješno održao. Ovo je definitivno smjer u kojem se nastavljamo turistički razvijati, rekao je Palek..
Procjenjuje se da je grad Zadar na koncertu izgubio između 750 tisuća i milijun kuna. Je li to smjer u kojem se Zadar treba “nastaviti turistički razvijati”?
Kako je Pavlek došao na mjesto čelnika zadarske turističke zajednice? Prema Jutarnjem, njegove ključne kvalifikacije su: član je HDZ-a, bliski je prijatelj gradonačelnika Zadra Branka Dukića i dolazi iz istog kvarta, Stanova, iz kojeg je i gradonačelnik. Svi ostali elementi iz CV-a i programa za direktora Turističke zajednice kod drugih su kandidata bili komparativno bolji, ali ova tri osnova, bila su i ostala u Zadru ključna za bilo čiji uspjeh.
Kada se kadroviranje u ključnim gradskim službama provodi na taj način, “uspjeh” koncerta pod gradskom organizacijom ne iznenađuje.
Foto: Valentin Flauraud/Epa